منتدى تمريض المنصورة
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Aa55a064e87af3a1c95a160d88272b425g
منتدى تمريض المنصورة
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Aa55a064e87af3a1c95a160d88272b425g
منتدى تمريض المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول
*بسم الله الرحمن الرحيم * اهلا وسهلا مرحبا بكم فى منتدى تمريض المنصورة* *منتدى تمريض المنصورة يرحب بجميع الزائرين* الاعضاء الكرام والزائرين هذا المنتدى انشىء من اجل خدمة الجميع فمعامن اجل نشاطه وتقدمه نشارك باالردوالمشاركة فى الموضوعات والمسابقات* للشكاوى من الزائرين يرجى كتابتها فى قسم الشكاوى الخاص فى المنتدى*اشترك الان فى صفحة المنتدى على الفيس بوكfuturestars وكون معنا دائما *
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حفل توزيع الحاسبات اللوحية على الطلبة المتفوقين في جامعة بنها
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 28, 2013 11:38 am من طرف رهواندا

» مبادرة مصر اولا المبادرة المثالية
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 20, 2013 9:45 am من طرف رهواندا

» دورات تدريبية لتوصيف البرامج وخرائط بنوعية بنها
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 13, 2013 11:40 am من طرف رهواندا

» حفل خريجين كلية الاداب قسم اللغة الفرنسية وافتتاح مبادرة بداية
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 11, 2013 11:35 am من طرف رهواندا

» هام لجميع الطلبة بالكليات بجامعة بنها
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين مايو 27, 2013 11:15 am من طرف رهواندا

» Pharmacology Questions ..الحق معانا
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 19, 2012 6:33 pm من طرف the death blow

» Nursing role of medication
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 19, 2012 6:29 pm من طرف the death blow

» حملة الدفاع عن هوية مصر الاسلامية
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 14, 2012 12:14 am من طرف eng.mirooo

» هل تعلم؟.....معلومات طبية قيمه جدا
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 08, 2012 3:34 pm من طرف أم معتز

» زوج مخنوق جداااا
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت ديسمبر 17, 2011 5:02 pm من طرف eng.mirooo

» جراحة Disphgia
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 31, 2011 10:43 pm من طرف المصري

» محاضرة الفارما
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 31, 2011 10:40 pm من طرف المصري

» تمريض
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 31, 2011 10:33 pm من طرف المصري

» سؤال هااام جدا
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 15, 2011 5:53 pm من طرف براءة

» رساله لجميع الأعضاء
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 06, 2011 4:06 pm من طرف the death blow

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!

THE SPIDER
Banota Baskota
i m out of love
ضى القمر lolo
the_master
HERO_ELMASRY
ayosh
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ayosh
ملكة المنتدى ومشرفة الفرقة الثانية
ayosh

الموقع : علي ايدك الشمال وانت داخل ع اليمين هتلاقي كرسي اقعد عليه استناني وانا هفكر اذا كنت اجيلك او لا
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Qatarw.com_767381622
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 9
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Aaaaa11
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 1666d2623dxy0

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 2:22 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

مسائكم/صباحكم
بروح الحب والعطاءوالود...!
يتجدد بنا الفرح والبسمه والحب
بعطاء فاق عنان السماء وقطرات من الوفاء تروي القلوب والارواح
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 8_080731bono1_3_cola71a وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 8_080731bono1_3_cola71a
سنجتمع هنا كما اعتدنا بقلوب ملؤها الود والاحترام

قلوب لا يجمعها الا الخير باذن الله ........
نكنشف معا احد نجوم

**منتدي فيوتشر ستارز**
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 8_080731bono1_3_cola71a وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 8_080731bono1_3_cola71a
ضيفنا ليس كاي ضيف فضيفنا له رونق خاص...

ضيفنا هو اخ عزيز وغالي علي جميع القلوب

عرفناه من خلال مشاركاته المتميزه فلايختار الا طيب ولا يقع

الا علي طيبا......
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 20090404143242

عرفناه ايضا بروحه المرحه وقوه شخصيته

قدم اروع ماليديه
فضيفنا نجم في ساء الابداع

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 20090404142451روح معطاءه وقلب معطاء
شخصيه جذبت الكثيرين
وتفاني تقف دونه الكلمات

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 683161uzgzs19say
هو الغالي الحبيب لقلوبنا

cheers THE MASTER cheers

حبيت اختار لكِ هذا الكرسي علي زوئي

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 12894251811

أتمنى أن تجدوا معه الإستمتاع بروح المناقشة والطرح المميز اتمني أن يكون لقاءً متميزاً

فنامل من الجميع طرح ما لديهم من اسئله مميزه

لنتعرف ع جوانب خفيه لضيفنا الكريم

وهذا هو وااااجب الترحيب
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 9k=
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Images?q=tbn:ANd9GcQaHSdtOaivc8zITtUwDZrvI62IrouBABN9xj4uVYR0GKFP44R1

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Images?q=tbn:ANd9GcSokR4wLSo6VMh62Gfe9yOTCiSVb7t0WZhVD1tXBtpsLWESkhZMxDjVViPb

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Images?q=tbn:ANd9GcSCtEsmxp2gTh6WXpY3fHU6DPlydrCtURHhzxCCm6FCE5AG1WEfN4-0ZsVP

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Images?q=tbn:ANd9GcS0oAYB3C_xC5oDLVjFHkFDkOS_A-tJJ-A7pLsoW_1IZ55XifhN

ودلوقتي اسيبكم مع ضيفنا العزيز
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 866709

كاتب الموضوعرسالة
ayosh

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 11:21 pm

كل الناس بتسأال وانت مش عايز ترد
مش عارفه ايه دا هضطر اتخذ اجراء غير قانوني معاك هههههههههههههه
عموما خليك الاسئله هتفضل تتراكم وانت حر ف النهايه مش هتلاقي وقت تحل حاجه هههههههه
وهنسحب الورقه وهسقطك حتي لو كنت حالل حشيلك الماده
اما نجرب كدا جبروت الدكاتره معاك هههههه
ضى القمر lolo
قمر المنتدى ومشرفة الفرقة الثانية

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 11:33 pm

ايه اللى انا شيفاه ده كل دى اسئله مش اتجاوب عليها لالالا احنا مش ينفع عندنا الكسل ده وطبعا فيه فرض عقاب انك
لو مش جاوبت اول باول ع الاسئله خصوصا اسئله ناس كده هتقعد اسبوع كمان والمده هتزيد يالا بقا شوف احنا كرمينك ازاى ده عرض حصرى

يالا نيتدى
بسم الله الرحمن الرحيم

-لو في يوم جه عندك أعز أصدقائك و قال لك أنه قتل شخصا
و لا مكان لإخفاء الجثة غير بيتكم فما يكون موقفك ؟
2-
في نظرك ماهو السن المناسب للزواج عند المرأة و الرجل؟
3-
إذا عرض عليك الإشراف في منتدي اخر هل ستقبل؟
4-
هل تعتقد أنك ستكون مشرفا مثاليا ؟
5-
هل تعمل ؟
6-
إذا نعم ماهو نشاط عملك ؟
هههههههههه7-إذا لا لماذا يا كسول؟
-11-
ما رأيك في نشاط المنتدى؟
12-
ما رأيك في المعصرة؟
13-
إلى أين تريد الوصول في المنتدى ؟مراقب نائب؟
14-
عندما كنت في الثانوي كيف كانت علاماتك
15-
و الآن هل أنت متفوق؟

2-ورقة وقلم ماذا تكتب عليها ولمن توجهها ؟
3-
هل تحب القهوة ؟
4-
كيف تحبها
5-ما هو الهدوء

6-مثلك الأعلى ؟
7-
ماهو إحساسك الآن؟

8-متى يقسو قلبك ؟
9-
إذا بكيت الآن من ستختار ليمسح دموعك ؟

10-
مع من تحب تمضية الوقت غالبا ؟
11-
ماذا تفعل عندما تستيقظ صباحا؟
12-
إذا شفت شخصين يتشاجران هل تحاول الفك بينهما ؟

ولنا عوووووووووووده
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 12:48 am

ها
انا بيصعب عليا نفسي اسيبك كدا
بحب اشغلك خد الشويه دول مزمز فيهم كدا ع ما اشوفلك حاجه حلوه ههههههههههههه
امزمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طيب ماشى اما نشوف

نــبدأ

. ماذا ستكتب لنا لتعبر عن حياتك التي عشتها الى الان في كلمات قليله؟
اهااااااااااااا..ماشى عموما كده حياة اى واحد خليط بين
السعاده والحزن والكابه والفرح..وانا بقى اكيد مش هكون على طول حياتى
سعيده او حزينه يعنى شويه كده وشويه كده والسعاده اكتر والحمد لله

. اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من تبكي؟
بجد لو هبكى دلوقتى هبكى علشان احوال مصر دلوقتى...بجد انا حزين جدا

من ستختار ليمسح دموعك ؟
هختار منديلى طبعا هههههههههههه..
لا بجد هختار اى حد قريب من قلبى زى ماما مثلا..

لو خيروك بين حبيبك وبين اعز صديق فمن تختار ؟
بصى بقى انا ف الحاجات دى بفصل بينهم مبربطهمش خالص ببعض.... بس بجد مقدرش استغنى عن اى حد فيهم سواء كان صاحبى او حبيبتى

.ماهو تقييمك لهذا المنتدى بصراحه ؟
انا جاوبت ع السؤال ده قبل كده ..الله هيا شغلانا ولا ايه هههههههههه. لا بجد هو منتدى محترم جدا واتشديت ليه جااااااامد

.من يسكن قلبك؟
My Love

.هل تعتقد ان حظك سيئ؟
انا اجبت قبل كده ع السؤال ده ..وقولت ان انا مبهتمش بحكاية الحظ وبقول عليه انه قدر وربنا كتبهولنا..وقدرى الحمد لله يعنى كويس مفيش قدر مش حلو..

.هل هزمك حزنك في يوما من الايام؟
هزمنى؟؟؟؟؟ لا خالص انا كتير بتغلب عليه بس احيانا بيهزمنى اما اكون حزين جامد

.((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟
لواحد صاحبى الله يرحمه

.(( اللي راح راح وماتفيد كلمة ياريت ))
إذا أردت ان توجه هذه العباره لنفسك, فماذا تقصد بها

عن كل حاجه عددت عليا وكنت عايز اعملها ومعرفتش بس يلا ميمفعش...على راى عدويه اللى راح راح ياقلبى وشكوتك لله.هههههههههههههه

.(( انت كل شيء بحياتي )) لمن تقولها ؟
My Heart

متى اخر مره بكيت؟
مش فاكر والله..ومش هروب ولا لف ولا دوران والله ههههههه

اي الدول تتمنى ان تزورها ؟
انا عايز اروح فرنسا..علشان اجيب برفانات وتيشرتات ..ها هتودونى هههههههههه

هل لديك الجرأه ان تقول عمرك أمامنا ؟
ليه لا 10 سنين بس هههههههههه...لا بجد انا عندى 19 سنه وشهر

هل انت راضي عن نفسك ؟
بجد لحد دلوقتى يعنى ..بس لما اعمل اللى ف دماغى بعد كده ان شاء الله هكون راضى جدا

.هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذا ؟
انا؟؟؟ بفضل الزواج العاطفى لانه فيه الزوجين بيكونو عارفين بعض كتييييير وعارفين شخصية كل واحد منهم. ومحدش يعمل حاجه التانى بيضايق منها..دا راييى معرفش انتو رايكم ايه بقى

.ايهما اهم شهادتك الجامعيه أم الزواج ممن تحب ؟
والله الاتنين بيكملو بعض لو ماخدش شهاده مش هشتغل ولو مش هشتغل مش هقدر افتح بيت ولا اتجوز..وهكون كده ظلمت البنت اللى معايا ..ولا اييييييييه

.هل تعترف بشيء اسمه الصداقه بين الرجل والمرأة ؟
اهاااااااااا ايوه ليه لا

.هل انت مدمن تفكير؟
لا خالص مبحيش افكر كتييييير بس يعنى ممكن افكر ف حاجات

.من هو اكثر شخص تفكر فيه؟
بجد والله مستقبلى..وازاى اخلص وابدا اشوف مستقبلى

.اذا تم تعيينك ملكا لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟
التوحيد..انا مبشفش اى دوله عربيه بتقف جمب دوله تانيه خاااااااااالص..فلازم يكونو يد واحده

.هل تكره شخص بشده في حياتك ؟
لا خالص مبحبش اكره حد

.ما هو اقتراحك الذي تتمنى ان يحدث في هذا المنتدى ولم يحدث الى الان ؟
انا عايز حكاية الكرسى دى تتشال خالص..ههههههههههه لا بجد هو منتدى حلو وكفايه الاعضاء اللى فيه

.هل ملابس الشخص امامك تؤثر فيك لتأخذ عنه انطباع ؟؟
لا خالص مش لازم

.ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟
انه يكون اجتماعى وبيتكلم مع الكل ومرح كده

اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعل ؟؟
مش عارف بجد انا موقعتش ف الموقف ده قبل كده

.حكمة تؤمن بها جدا؟؟
هيا مش حكمه بس انا بعتبرها حكمه..ان الله لا يضيع اجر من احسن عملا...

.عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟
بجد مش فاكر دلوقتى هبقى اققول بعدين

ماهو اجمل اسم لولد واجمل اسم لبنت من وجهة نظرك؟
اجمل اسم لولد(محمد)
وبنت(أيه)ده من وجهة نظرى

.ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت مليون ؟
هتطلع امى تحج

.هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه ؟
لا خالص والله هملك ايه يعنى..دانا غلباااااااااااان ههههههههههههه

.اعتذار تريد ان تقدمه لمن؟
انا بعتذر جدا لبابا كنت عايز كان عايز منى حاجات اعملها بس معملتهاش..ههههههههه

خمسه وجايه تاني
اتسلي ف دول ع ما اجي
يلا كبااااااي
لاااااااااااااااااااااااا براحتك متجريش بس اصل تتكعبلى ف السلمه المكسوره ههههههههههههه...ثااااااااانكس يااييوى
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 1:00 am

ههههههههههههههههه
بردو مفيش فايده من الواضح يا لؤلؤه اننا هنضطر نمدله الكرسي لمده اسبوع لو مش جاوب كويس هههههه
هههههههههههه
ولا اقولك بلاش اصله صعب عليا معلشي بقي خليها عليا المره دي
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 11:56 am

لو بايدك انك ترجع الماضى
بس
متحددلك انك لو رجعت للماضى هتغير حاجه واحده بس انت ندمت عليها

هتبقى
ايه هى؟؟

وده اجبارى يعنى لف ودوران مش عايز
أوك
لا
حاجه سر ولا أى كلام م دة

لا مش
هلف ياخويا ...بس بجد بجد هبقى افكر واققولك بجد..هههههههههه

بص بقى
دى
معلومه هختبر طيبتك فيها

لو
واحد جاهل طلب انك تعلمه حاجه

هتعلمه؟؟ ولا لأ؟
وهتعلمه كل التفاصيل ولا لأ؟
وأنا مش بقصد بجاهل انى أمى
لأ يعنى فيه جانب أو حاجه مش يعرفها
ولما هشوف ردك هقولك ردى ورأيى
أووووووووووووووووووووووووك

بجد لو هعرف اعملهاله هعمله وباتقان ليه ...علشان
برده الاقى اللى يساعدنى لو حاجه صعبه عليا برده ....ولا ايه

مش عارف ليه يا ماستر أنا مش مستريح لاجاباتك يا واد
اجابات مش كامله
ركز عشان مش تفضل طول عمرك ع الكرسى
مهو احنا طول م احنا حاسين انك بتلف وبتدور مش هنشيلك م ع الكرسى

وكمان السؤالين بتوعى دول
فين الموقف انت قولت هتفتكر وتقول
بقالك شهر حرام عليك
أفتكر أنا يعنى ولا ايه
وموقف الجاهل ده
أنا تقييمى لك صفر فيه
فكر تانى وقول الاجابه

وهسيبك لحد م أشوف باقى اجاباتك وأعلق ع كل فتفوته
مش أنا هيرو حبيبك بقى
أنا هوريلك الحب يا روحى
هههههههههههههههههه
https://futurestars.yoo7.com
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 12:14 pm

the_master كتب:
يعنى لو مكنتش قلت كده مكنتيش هتسالى ..ههههههههههههه ..لو عندك اعتراض عليه ممكن نغيره عادى ممكن نقول مش وفيه هههههههههههههههههه.. بس لا بجد دا من وجهة نظرى

ثاااااااانكس كتيير...ومستنى اسالتك

ميرسي ليك مره تانيه
وانا اعتز برأيك ده
يارب ناس تانيه كده في دماغي يكونوا موافقينك
ومتخفش يعني هجيبلك سؤالين سهلين
دونت ورري
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 12:59 pm

كام سؤال ع السريع ممكن تحلهم الصبح مع كوباية نسكافيه

ما هو الشئ الذي من خلاله تقيم الاشخاص؟؟؟
عبر عن هذه الكلمات باسلوبك:
الصداقه:
اللامبالاه:
الحب:
الوفاء:
الخيانه:
الحب:
الكذب:

انت مسجل في كام منتدى؟؟؟

مسجل في كام منتدى؟؟؟

معاك 3 وردات تهديهم لمين؟؟؟

نقطة ضعفك تكمن في.......؟؟؟

شخصيتك في كلمه واحده؟؟؟

ايه اللي قلته اول ما شفت عضويتي؟؟؟؟؟

قسم عايزه يتحذف من المنتدى؟وليه؟

طالما انك عارفني
ايه رايك بشخصيتي غير الوفاء ههههههههههههه؟؟؟؟؟؟

ايه اكتر حاجه بتدايقك في المنتدى؟؟؟

حاجه بتميزك ف البيت؟؟؟؟

ايه هوه شعورك أول ما شفت اسئلتي؟؟؟

يارب اسئلتي تكون خفيفه عليك
يااااااااااارب

the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 2:49 pm

هو مزاجكـ غالب الوقت (هادي ـ عصبي ـ....الخ )
دلوقتى هااااااااادى جدا ...بس اما نشوف اخر الاساله ممكن اتعفرت..ههههههههه

2ـ ماهو أفضل أوقاتك في اليوم؟؟؟

افضل اوقاتى بيكون بعد العصر علشان بروح العب فيه كوره..واحيانا بالليل علشان بشوف صحابى وباعد معاهم

2/ اكثر شي يزعجك ويكدر مزاجك ؟
انى اصحى بدرى ف ايام الدراسه وخصوصا ف الشتا..

اكله تحبها غير كشرى الصباحى ههههههههههههه؟
ههههههههههههههههههههههه انت لسه فاكر ..
لا بجد انا كل الاكلات بحبها بس الاكله المفضله ليا البورى المشوى.بموووت فيه

موقف طريف ؟
هو مش موقف هو اشتغاله عملتها ف واحد صاحبى لففته البلد..بس يوميها ضحكنا ضحك..ههههههه

5/ كلمة توجهها لادارة المنتدى ؟
والنبى ترحمنى وتشيلنى من ع الكرسى ده ..ههههههههه

ماهو أكثر مايحزنكـ ـ يفرحكـ ؟؟؟
اللى بيفرحنى ان اعمل اللى ف دماغى ومحدش يزعل منى ..اما اللى يحزنى جامد ان اى حد يكون شايل منى او زعلان منى.

مين قدوتكـ بالحياة؟؟
انا جامبت قبل كده وقولت ان قدونى هو سيدنا محمد عليه الصلاة والسلام..وبعده بابا وجدو ابو بابيتو..

اش هوايتكـ ؟؟
انت عارفها طبعا ..كرة القدم..والبلايستيشن..والبلى.ههههههههه

هل انت شخص غامض .. أو واضح وصريح ؟؟
اها.انا صريح جدا انت مش شايف الصراحه .هههههههههههههه

مين بئر أسراركـ؟؟
واحد صاحبى بثق فيه جامد وهو برده اسراره معايا

مين أكثر عضو تهتم له بالمنتدى و خارج المنتدى >>شخصين ؟؟
لايه الاحراج دا بس..كل الاعضاء والله بهتم بيهم..بس لو مصمم هيكون هيرو وسبايدر..

مبسووط بالكرسي  وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Wink؟؟
اهاااااااااااااااا مبسوط كتيييييييير .انت مش شايف الانبساط اللى انا فيه ..هبقى اعزمك ف يوم تيجى تتبسط معايا ههههههههههههه

ـ حكمة تمشي بها فحياتكـ؟؟
انا قلت قبل كده انها..ان الله لا يضيع اجر من احسن عملا..وكمان انا ماشى بحاجه كمان وهيا ..كما تدين تدان

ـ أفضل مرحلة مريت فيها؟؟
احسن مرحله ليا هيا فترة الاعداديه..وميدو قالى هنرجعك ليه ومرجعنيش.هههههههههه رجعنى انت ياسبايدر

ـ حلم طفولتكـ؟؟
الواحد وهو صغير كان بيحلم بحاجات كتيره ..ولما كبرت بقا حسيت انه كان تهياات..الواحد كان خياله واسع جدا كنت بحلم ان اشترى طياره بقى وفيلا وكده بقى..اطفال بقى هههههههه

ـ شي او انسان تتمنى وجود فحياتك؟؟
راحة البال..لو اتحقق هكون ف قمة السعاده

ـ شي او انسان تتمنى تمحيه من حياتكـ؟؟
الحزن..عايز اشيله بس مش عارف

أكثر كلمة ممكن تفرحكـ ـ تحزنكـ ؟؟
اللى يفرحنى ان اسمع دعاء لامى..اما اللى يحزنى فهو بقى اللى يقولى ادخل ذاكر..بزعل وبتضايق مووت

ـ بماذا أو كيف تنفس عن غضبكـ ـ حبكـ؟؟
الصراحه انا مبحبش اظهر غضبى كتير ..علشان لو ظهرته بتنرفز وبكون مش عارف انا بعمل ايه...اما حبى هبروح اققول للى بحبها بحبببببببك. على طول ههههه

ـ آخر كلمة سمعتها اليوم؟؟
بجد بجد.ازيك..هههههههههه

ـ احساس تفتقد وجوده فحياتكـ؟؟
الغدر..بجد لسه مفيش حد غدر بيا...وياويله اللى بيفكر بس. ههههههههه

ـ ماهو أجمل احساس في الكون بالنسبة لكـ؟؟
وانت بتاكل طبق الكشرى الصباحى.ههههههههههههه ..لا بجد احسن احساس هو انك تحب شخص وهو كمان يكون بيحبك..انتو فاهميت طبعا

ـ مين الشخص اللي ممكن تعطيه ظهركـ وتسلم له كل أموركـ >>تثق فيه كثير؟؟
اخويا طبعا

ـ ماذا تنتظر من الآخرين في حياتكـ؟؟
انهم يعاملونى زى ما بعاملهم بالظبط انا بعاملهم بكل طيبه وحب هما كمان يعاملونى كده

ـ ماذا ييعني لكـ الآتي في أكثر من 3 كلمات:
*الأمان :؟محتاجه يكون ف حياتى

*الحنان:؟المعامله الكويسه شعور بحب متبادل

*الثقة في النفس:؟شخصيتى كده..لازم اكون واثق فى نفسى

*المال:؟بجد المال اخر حاجه بفكر فيها..الراجل هو اللى بيعمل المال مش العكس

*السيارة وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Funny2بجد نفسى اجيب واحده بس شويه كده اما اشوف مستقبلى

*الصداقة:؟احلى حاجه ف الدنيا ان يكون ليك اصدقاء يخافو عليك وتخاف عليهم

*الرومنسية:؟دلوقتى بجد الرومانسيه مهمه ليا ف الوقت ده.هههههههههههههههه

*المرأة:؟بجد صح اللى قال عليهم الجنس اللطيف من غيرهم بجد احنا نضيع

ـ ما مواصفات فتاة أحلامكـ >>بصراحة وأكثر من 7 كلمات وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 10111؟؟انا جاوبت ع السؤال ده قبل كد ..الله هيا شغلانا ههههههههههههه

أكثر انسانـ/ة ترتاحله؟؟
ترتاح لمين بالظبط مش فاهم..ظبط السؤال وهبقى ارد ماشى ماشى ههههههه

ـ كيف تتخيل نفسك بعد 10 سنوات ؟؟
بس ياارب نعيش كمان 10 سنوات ...بس انا بقول يارب اتخيل نفسى راجل محترم الناس كلهم يحبونى واعيش مرتاح البال وسعيد مع شريكة حياتى

شوية صغرين بس يا حوده ولسه الباقى قريب يا حبيبى هههههههههههههههه
ماشى ياسبايدر ياحبيبى...مستنى بقيت الاساله..
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Qatarw.com_767381622

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 3:46 pm

كل الناس بتسأال وانت مش عايز ترد
مش عارفه ايه دا هضطر اتخذ اجراء غير قانوني معاك هههههههههههههه
عموما خليك الاسئله هتفضل تتراكم وانت حر ف النهايه مش هتلاقي وقت تحل حاجه هههههههه
وهنسحب الورقه وهسقطك حتي لو كنت حالل حشيلك الماده
اما نجرب كدا جبروت الدكاتره معاك هههههه

لا والله كل ده مش عايز ارد ..امال لو رديت بقى هعمل ايه...عموما يعنى لو بتاخر شويه ع الرد اعتبريه بتقل شويه ..هههههههههههههههههوبصى بقى انا مبتهددش من الدكاتره بتوعك دول ولا بالجباروت بتاعهم ده. ههههههههه
ayosh
ayosh

الموقع : علي ايدك الشمال وانت داخل ع اليمين هتلاقي كرسي اقعد عليه استناني وانا هفكر اذا كنت اجيلك او لا
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 9
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Aaaaa11
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 1666d2623dxy0

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 4:08 pm

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 866709 بص بقي انت انت ناو روحك ف قبضه يدشي اهااااااااااااااااا
احنا مبنلعبش هنا ههههههههههههههههههههههههه
والله اشيلك الماده انت حر
انا لو قلت تقعد ع الكرسي اسبوع كمان هيقعدوك هااااااا وانت عارف دا كويس
فياريت تعملي حساب شويه ههههههههههههه
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 55

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 4:12 pm

fبراحه عليه شويه يايويو
ده مهما كان يعني
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 4:31 pm

مهما كان ايه يا بت انتي؟؟؟؟؟؟
انطقي
انطقي
مبتنطقيش ليه يا بت انتي
medomax
مشرف القسم الرياضى و منتدى علمتنى الحياة
مشرف القسم الرياضى و منتدى علمتنى الحياة
medomax

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 22

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 4:37 pm

أفضل مرحلة مريت فيها؟؟
احسن مرحله ليا هيا فترة الاعداديه..وميدو قالى هنرجعك ليه ومرجعنيش.هههههههههه رجعنى انت ياسبايدر

ـ حلم طفولتكـ؟؟
الواحد وهو صغير كان بيحلم بحاجات كتيره ..ولما كبرت بقا حسيت انه كان تهياات..الواحد كان خياله واسع جدا كنت بحلم ان اشترى طياره بقى وفيلا وكده بقى..اطفال بقى هههههههه
يا عم انت مستعجل ليه هنرجعك انت فاكر الموضوع بسيط داى شغلانه
يا حوده انت فى مصر يعنى ورقك لازم يعدى على اكتر من 500 موظف على الاقل وابقى قابلنى لو نفع
اما الاحلام دى يا سيدى مش تهياات احمد عزو شركاااااه اقعد عمرهم كله يسرقو فى الشعب علشان يحققها و حكمة ربك ما يتمتعوش بها علشان انت تحقق احلامك
لا تهياات ولا حاجه
ولا انت مسمعتش عن احلامك بعد 25
النظام سرق قبل 25و الشعب هو الى يتمتع بقى بالى هما سرقوه
بس قولو يارب
وسؤالى بقى لو قمت الصبح لقيت نفسك رئيسا للجمهوريه مكان مبارك هتعمل ايه وبصلراحه وبون دبلوماسيه والسؤال ده مش سياسه
وانا موافق على مد الفتره ابسط يا عم
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 55

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 4:47 pm

ايه يا يويو انتي شكلك عاوزه تتخانقي مع حد
مهما كان زميلنا واحنا خايفين عليه
براحه عليه شويه
انتي شكلك كده هنقعدك تاني عشان تفتكري عذاب الكرسي ده
هههههههههههههههههههههههههه
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 4:48 pm

يلا يا مستر ادي اول عضو يوافق وانا لسه مقولتش دا هو موافق ع المبدأ تخيل بقي لو عرضت الفكره
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 4:50 pm

انا برده اللي بجر شكلك؟؟؟؟؟؟؟؟ مش عارفه ليه يا سوسو شكلك بتزني ع خراب عشك
هههههههههههههههههههههههه
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 5:06 pm

ليه بس ده انتي حبيبة قلبي يا قمر
بس بقول براحه عليه يعني
نوووووووو مووووور
بصي انا هقعدك تاني ع الكرسي الحلو ده
شكله كان مريحك ع الاخر
هههههههههههههههههههههههههههههههه
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 5:17 pm

ابقي اعمليها علشان ادبحك
ال كرسي تاني ال
احنا هنهزر ههههههههههههههه
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 6:29 pm

ايه اللى انا شيفاه ده كل دى اسئله مش اتجاوب عليها لالالا احنا مش ينفع عندنا الكسل ده وطبعا فيه فرض عقاب انك
لو مش جاوبت اول باول ع الاسئله خصوصا اسئله ناس كده هتقعد اسبوع كمان والمده هتزيد يالا بقا شوف احنا كرمينك ازاى ده عرض حصرى
ههههههههههه
لا الطيب احسن خلاص هجاوب...انتو كلكو عليا ولا ايه . دانا غلبان والله..بس انا مش فاهم خصوصا اسالة ناس يعنى ايه هههههههه

يلا
يالا نيتدى
بسم الله الرحمن الرحيم

يلاااااا

-لو في يوم جه عندك أعز أصدقائك و قال لك أنه قتل شخصا
و لا مكان لإخفاء الجثة غير بيتكم فما يكون موقفك ؟
لااااااااه انتى عايزه تحبسينى ولا ايه..هههههههههه مظنش انى هوافق كله الا القتل ههههه

2-
في نظرك ماهو السن المناسب للزواج عند المرأة و الرجل؟
من وجهة نظرى المتواضعه ان الاتنين لازم يكون سنهم قريب من بعض علشان يكون فيه توافق فكرى .. يعنى سن الرجل مثلا يكون 25 والمراه 23 او 24

3-
إذا عرض عليك الإشراف في منتدي اخر هل ستقبل؟
انا مش مشترك ف اى منتدى الا المنتدى ده ولو شاركت واتعرض عليا هوافق ليه لا

4-
هل تعتقد أنك ستكون مشرفا مثاليا ؟
اها مثاليا جد هههههههههه لابجد انا بعمل اللى عليا والقرار ليكم انتم

5-
هل تعمل ؟
دلوقتى لا...بس فى الاجازه بشتغل طبعا

6-
إذا نعم ماهو نشاط عملك ؟
انا مبحبش اشتغل الا ف عملى وانا ف تمريض ..اما بتيجى الاجازه بروح اشتغل ف مستشفى

هههههههههه7-إذا لا لماذا يا كسول؟
هههههههههههههههههههههه ...ماشى

-11-
ما رأيك في نشاط المنتدى؟
والله المنتدى هادف وانا اتشديتله جامد وموضوعاته كمان حلوه وهادفه واعضاءه كمان كويسبن

12-
ما رأيك في المعصرة؟
هههههههههههههه يعنى ايه معصره مش فاهم والله

13-
إلى أين تريد الوصول في المنتدى ؟مراقب نائب؟
لا انا عينى ع المدير ههههههههههلا انا مشرف كده كويس مش عايزين نقع ف حد

14-
عندما كنت في الثانوي كيف كانت علاماتك
علاماتى هيا يعنى كانت وسط مش عاليه اوى ولا واطيه اوى نص نص يعنى

15-
و الآن هل أنت متفوق؟
الان انا بعمل اللى عليا وسايب الباقى على ربنا

2-ورقة وقلم ماذا تكتب عليها ولمن توجهها ؟
عمرى ما هنساكى لانك ف قلبى... وهكتبها ل...........

3-
هل تحب القهوة ؟
القهوه؟؟؟انا مكنتش بحبها اد كده بس دلوقتى بحبها موت

4-
كيف تحبها
مظبوطه وبوش كمان ههههههههههههه

5-ما هو الهدوء

الهدوء هو انك وانت اعد تفكر وعيل صغير يجى يعيط جامبك والهدوء انك تقرر انك تذاكر وتلاقى دوشه
وتاخدها حجه ههههههههههههه

6-مثلك الأعلى ؟
نا جاوبت ع السؤال ده 4 مرات قبل كده بس مش هكسفك برده ..مثلى الاعلى هو سيدنا محدم عليه الصلاة والسلام وبعده بابا وجدو ابو بابيتو ههههههههه

7-
ماهو إحساسك الآن؟
انا بحس بالظلم دلوقتى منكم انا ايدى ورمت من كتر الكتابه والله ...ارحمونى بقى

8-متى يقسو قلبك ؟
يقسو ..لااااااه دى كلمه كبيره اوى مبحبهاش قولى اه ازعل شويه وبعد كده اسامح...مش لدرجة القسوه

9-
إذا بكيت الآن من ستختار ليمسح دموعك ؟
منديلى طبعا ههههههههههههه

10-
مع من تحب تمضية الوقت غالبا ؟
غالبا مع اصحابى .. وشويه ع الكمبيوتر

11-
ماذا تفعل عندما تستيقظ صباحا؟
اها..اول ما بصحى اول حاجه تمارين الصباح ههههه..وبعد كده باخد شور وبتوضى وبصلى الصبح ..تقليدى يعنى

12-
إذا شفت شخصين يتشاجران هل تحاول الفك بينهما ؟
اهااااا اكيد علشان متكبرش ومنعرفش نلمها بعد كده ...بس ميتعموش بقى ويضربونى انا ههههههههههههه

ولنا عوووووووووووده
اووووووووووووك مستنيكي
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 6:35 pm

ههههههههههههههههه
بردو مفيش فايده من الواضح يا لؤلؤه اننا هنضطر نمدله الكرسي لمده اسبوع لو مش جاوب كويس هههههه
هههههههههههه
ولا اقولك بلاش اصله صعب عليا معلشي بقي خليها عليا المره دي
والله انتى بتحلمى دانا ما هصدق ان الاسبوع خلص تقومو تاعدونى تانى...نوووووووووووووو...سواء بقى صعبت عليكى او مصعبتش نووو ههههههههههه

HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى
HERO_ELMASRY

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Ehsass
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Do
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Qqq3333

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 7:48 pm

ايه نووووو دى يا ماستر
احنا اللى نقرر انت تسيب الكرسى ولا تفضل مرزوووع عليه
وخلاص
أنا قررت
بناء على اجاباتك اللى أغلبيتها مش مقنعه اوى
واللى ساعتات بتحير
ولأنى قولتلك هفضل وراك ف كل كلمه9
ف انا قررت اننا نمدلك الكرسى أسبوع كمان
جايز تتظبط
وممكن نمدهولك لنهايه الترم التانى دة لو فضلت مكار ف اجاباتك يا واد
أوووووووووووووووووووووووووووووكـــ

the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 10:16 pm

+
----
-

لو بايدك انك ترجع الماضى
بس
متحددلك انك لو رجعت للماضى هتغير حاجه واحده بس انت ندمت عليها

هتبقى
ايه هى؟؟

وده اجبارى يعنى لف ودوران مش عايز
أوك
لا
حاجه سر ولا أى كلام م دة

لا مش
هلف ياخويا ...بس بجد بجد هبقى افكر واققولك بجد..هههههههههه

بص بقى
دى
معلومه هختبر طيبتك فيها

لو
واحد جاهل طلب انك تعلمه حاجه

هتعلمه؟؟ ولا لأ؟
وهتعلمه كل التفاصيل ولا لأ؟
وأنا مش بقصد بجاهل انى أمى
لأ يعنى فيه جانب أو حاجه مش يعرفها
ولما هشوف ردك هقولك ردى ورأيى
أووووووووووووووووووووووووك

بجد لو هعرف اعملهاله هعمله وباتقان ليه ...علشان
برده الاقى اللى يساعدنى لو حاجه صعبه عليا برده ....ولا ايه

مش عارف ليه يا ماستر أنا مش مستريح لاجاباتك يا واد
اجابات مش كامله
ركز عشان مش تفضل طول عمرك ع الكرسى
مهو احنا طول م احنا حاسين انك بتلف وبتدور مش هنشيلك م ع الكرسى

وكمان السؤالين بتوعى دول
فين الموقف انت قولت هتفتكر وتقول
بقالك شهر حرام عليك
أفتكر أنا يعنى ولا ايه
وموقف الجاهل ده
أنا تقييمى لك صفر فيه
فكر تانى وقول الاجابه

وهسيبك لحد م أشوف باقى اجاباتك وأعلق ع كل فتفوته
مش أنا هيرو حبيبك بقى
أنا هوريلك الحب يا روحى
هههههههههههههههههه

بص ياهيرو انت عارف انا بحبك اد ايه ... بس بجد انا بفكر لسه ف الاجابه متخفش حاطط السؤال ف دماغى والله...وعلى سؤال بقه بتاع الجاهل انا جاوبت فيه زى اللى انا هعمله لو وقعت ف الموقف ده ..انت بقى حكمت واديتلى صفر ..وبراحتك بس انا زعلان ..بس براحتك برضه ههههههه..وانا اهو بجاوب على الاساله وبجد انا مش عايز اكتب حاجه اكون داحك عليكو فيها ..اللى ف دماغى بكتبه..اوووووووووك
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 10:22 pm

ميرسي ليك مره تانيه
وانا اعتز برأيك ده
يارب ناس تانيه كده في دماغي يكونوا موافقينك
ومتخفش يعني هجيبلك سؤالين سهلين
دونت ورري
ثانكس ليكى ..بس مين الناس التانيه اللى ف دماغك اللى مش موافقينى دول ..مش فاهم والله..وعلى فكره انا مبخفش انا اسد ههههههههههههههههههههههه
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 12:16 am

كام سؤال ع السريع ممكن تحلهم الصبح مع كوباية نسكافيه
طيب اما نشوف اللى ع السريع دول هيبقو عاملين ازاى ..انا اسد بقى هههههههه

ما هو الشئ الذي من خلاله تقيم الاشخاص؟؟؟
شخصيته..راجل مش مااااان ههههههههه

عبر عن هذه الكلمات باسلوبك:
الصداقه. الصداقه دى اهم شىء ف الحياه .....خد الصديق قبل الطريق

اللامبالاه: شىء سازج جدا ان يكون الواد يكون كده ..ساقع يعنى ههههههههه

الحب: احساس جميل جدا

الوفاء: حاجه جميله بجد ودى غايبه عند ناس كتير

الخيانه: كلمه كبيره اوى ف معناها وانا محبش الواحد اللى يخون ..ليه يخون ؟

الكذب: يعنى هو الواحد بيكدب احيانا علشان ميحصلش مشاكل كبيره..ودى بقى اللى بيقولو عليها كدبه بيضه...بس غير كده يبقى حرام طبعا..الكدب اشد من القتل

انت مسجل في كام منتدى؟؟؟
ولا اى منتدى ...الا المنتدى ده طبعا

كلهم..كلهم My Heart طبعا

نقطة ضعفى اناااااا؟؟؟؟؟؟؟؟معنديش نقطة ضعف ههههههه

شخصيتك في كلمه واحده؟؟؟
طيب وعندى ثقه بنفسى

اهاااااااا..لا بجد انا اتشديت بس لاسمك ..مى لف ايجبت..اسم حلو....وقلت لنفسى مين الوطنيه دى ههههههههههههه

قسم عايزه يتحذف من المنتدى؟وليه؟
لا مفيش بجد اقسام عايزها تتحذفد

طالما انك عارفني
الوفاء برضه ههههههههههههه

ااااااااااه...جيتى ع الجرح ...الكرسى يتشال حالا..ههههههههههه

حاجه بتميزك ف البيت؟؟؟؟
قوة شخصيتى

عادى انا قلتلك انا اسد مبخفش من اى اساله .هههههههههههلا بجد قلت ربنا يستر

يااااااااااارب

اهااااااااااااااا كتيييير الحمد لله ...شكرا ليكى ومستنى البقيه

the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 12:22 am

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 866709 بص بقي انت انت ناو روحك ف قبضه يدشي اهااااااااااااااااا
احنا مبنلعبش هنا ههههههههههههههههههههههههه
والله اشيلك الماده انت حر
انا لو قلت تقعد ع الكرسي اسبوع كمان هيقعدوك هااااااا وانت عارف دا كويس
فياريت تعملي حساب شويه ههههههههههههه

لاااااااااااااااااه فى ايدك ف رجلك مليش دعوه ..شووووور انا عملك حساب بس مش هعد تانى انتو بتحلمو ههههههههههههه

THE SPIDER
رئيس مجلس الادارة
رئيس مجلس الادارة
THE SPIDER

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 12:41 am

ما احلى موقف حصل لك في المنتدى ؟يلا يا حوده يا حبيبى اسئلة يعنى لوجاوبت كويس هنروح الصباحى وناكل كشرى هههههههههههههه وهتحاسب برضوه

علاقتك مع الله ومع القرأن هل راضى عنها؟

مالذى يؤلمك من من تحب؟

هل تؤمن بتالف الارواح
بمعنى ان حب الروح للروح صادق
وممكن تحب انسان بصدق دون ان تراه؟

ماهو طريق السعاده فى الحياه فى نظرك؟

لو خيروك بمكان تذهب فية مع حبيبك ... ما هو المكان ولماذا اخترته

5 وردات تهديهم لمن بالمنتدى

- معاك ورقة وقلم ماذا سوف تكتب فيها ؟

معك لوحه ارسم لنا مايحلو لك

ماذا يعني لك الصدق - الاحترام - الامان الانتماء الحب الهدوء؟

افضل كلمة سمعتها ؟

ماذا تتمنى للمنتدى

اعطي لنفسك نسبة مئويه لكل ما يلي :

ذكاؤك

سعادتك

حزنك

ايجابياتك

سلبياتك

علاقاتك باصدقائك

علاقاتك بالعائلة

خبرتك بالحياة

الصحة

التفاؤل

التشاؤم

الطيبه

العصبية

يقولون ان الانسان الذي يزرع الفرح هو انسان حزين من الداخل
هل تؤمن بذلك وهل تنطبق عليك هذه المقولة احيانا ؟؟؟؟

فن النسيان سعادة ................ما الذي تتمنى نسيانه ؟؟

ماهو الشي الذي تتمنى ان تجدة في الاخرين ؟؟

ماذا تعني لك الدمعه ,هل تعتبرها نقطة ضعف في شخصيتك ام تعتبرها تلك البوابه
التي من خلالها تستطيع رمي همومك ؟؟

اذا واجهت شخص يغلب عليه الحزن والياس بماذا ستنصحه؟؟

في زمن البحث عن المادة , ماذا تبحث انت ؟؟

برايك مالذي يجعل احدنايستمرفي طريق يعرف انه لن يوصله الى ما يحلم اليه ويتمنى ؟؟

كيف ترى نفسك الان , وقبل ثلاث سنوات ؟؟

يقال ان بين الجنون والعقل شعرة ,هل مررت بهذه اللحظه ؟؟

سأعطيك صفات كثيرة وانت حط على كل صفة اسم عضو من اعضاء المنتدى

مميز

نشيط

متهاون

متمكن

ممل

طفولي

عاقل

فكاهي

مؤدب
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 12:49 am

ههههههههههههههههههه انا جيت تاني اسالك
ها ؟؟؟؟؟؟ ار يو ريدي اور نوط؟
طاااااااااااايب خلينا نقول الووووووووووووو
&&&&&&

-ماذا تفعل إذا سرقت عضويتك ؟

-ماذا تفعل لو دخلت ووجدت عضويتك مقفوله؟

-هل أنت مع فكرة المرأة العاملة أم ضدها ؟

-عندما تختلف مع احد في أمر ما فهل يمكن أن تتراجع عن قرارك ؟

-
عضو تراسله يوميا؟

-
أي عصير تحبه كثيرا؟

-
بماذا تفطر في رمضان ؟

-
بماذا تحس قبل رمضان مع هلول الشهر الجديد؟

ما هي-
الأشياء الضرورية على مائدة الإفطار؟

-
بعد رمضان ما هو شعورك؟

-
بعد رمضان هل يزداد وزنك أم ينقص ولا عادي ؟

-
الأكلات التي تحبها في رمضان ؟

-هل ذبحت الأضحية يوما ؟
**إذا نعم:
*هههههههه كيف كان شعورك يا سفاك الدماء؟
**إذا لا :
*لماذا يا خواف؟

-ماهي أمنيتك للعام الجديد؟

-هل كنت مشاغبا ايام المدرسه ؟

-
هل سافرت يوما خارج الوطن ؟

لو كان جوابك نعم,,إلى أين ؟ مع من ؟ هل إستمتعت ؟

- ما هي الحياه في نظرك ؟

-ما هو تعليقك عن الحجاب في هذه الأوقات؟

-
لونك المفضل

-
أسماء تفضلها

-ممثل تحب أفلامه

-
أشياء لا تستطيع العيش بدونها

-
هل تحب الموسيقى؟ أيها تفضل؟

-هل تأكل كثيرا ؟

-المنتديات التي تزورها ؟

-ما هو أساس علاقة متينة بين صديقين في نظرك ؟

-إذا كنت تستطيع العودة في الزمن لتغيير شيء واحد ماهو ؟

-خرجلك جني
شبيك لبيك الجني بين إيديك وطلب منك 3 طلبات ماهي طلباتك؟

كفايه كدا ناو ع ما اشوفلك حاجه تانيه
سي يو اجين!!
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 12:56 am

+
----
-

أفضل مرحلة مريت فيها؟؟

ـ حلم طفولتكـ؟؟
الواحد
وهو صغير كان بيحلم بحاجات كتيره ..ولما كبرت بقا حسيت انه كان
تهياات..الواحد كان خياله واسع جدا كنت بحلم ان اشترى طياره بقى وفيلا
وكده بقى..اطفال بقى هههههههه
يا عم انت مستعجل ليه هنرجعك انت فاكر الموضوع بسيط داى شغلانه
يا حوده انت فى مصر يعنى ورقك لازم يعدى على اكتر من 500 موظف على الاقل وابقى قابلنى لو نفع
اما
الاحلام دى يا سيدى مش تهياات احمد عزو شركاااااه اقعد عمرهم كله يسرقو فى
الشعب علشان يحققها و حكمة ربك ما يتمتعوش بها علشان انت تحقق احلامك

لا تهياات ولا حاجه
ولا انت مسمعتش عن احلامك بعد 25
النظام سرق قبل 25و الشعب هو الى يتمتع بقى بالى هما سرقوه
بس قولو يارب
وسؤالى بقى لو قمت الصبح لقيت نفسك رئيسا للجمهوريه مكان مبارك هتعمل ايه وبصلراحه وبون دبلوماسيه والسؤال ده مش سياسه

ههههههههههههه صحيح ياميدو انا نسيت ان احنا فى مصر بس معلشى حاول برده تعدى ورقى على 500 موظف..هههه
اما الاحلام بقى فممكن اللى حصل ده يكون حصل علشانا احنا ونحقق احلامنا وميبقاش حد حرامى ف البلد والبلد تنضف ..بس نقول يااااارب

انما عالسؤال بقى..هههههههه فبجد انا محبش اكون رئيس جمهوريه ..فلو صممت يعنى هعمل حاجات كتير
اول حاجه اعملها احب بلدى وكمان ازاى اخلى شعبى يحبنى ويقولى ان انا بحبك ف وشى وورا ظهرى كمان.. وبعد كده انظف البلد من امثال الحراميه دول..وااغير الدستور واخد اراء الشعب فى تنفيذه..واتعاون مع الشعب ف الكبيره والصغيره واجيب وزرا يكون الشعب هو الى مختارها...واعمل حاجات كتيره والله بس امسك الحكم بس ههههههههههههه ....وموافقتك بقى على مد الفتره فبقول لكو كلكم انتوووووووووو بتحلمووووووووووووو..ههههههه فى المشمش
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 1:10 am

اها سوري يا مستر
هناك سؤال نسيت اساله بصراحه محشور حشره نفسي اخرجه
لازم اقوله ولا اطق اموت بقي يرضيك يعني ؟؟؟؟؟ هقول بقي علشان ميحصليش حاجه ماشي
تيك بقي دا,,,,,,,,,,,,

نفترض انك ارتبط بانسانه بتحب شغلها وحابه انها تثبت نفسها كامراه يعني عادي بتحصل يعني .وانت رافض مبدا الشغل دا هل ؟
1-هتناقشها وتحاول تقنعها ؟
2-هتفرض رايك عليها لرفضها لرايك واصرارها ع الشغلرغم عنك؟
3-هتديها فرصه تجرب وتعرف بنفسها سبب رفضك؟

ثؤال كمان معلش مش قادره لازم اثأله نو واي
بث يا ثيدي

لو جالك حد انت بتثق فيه جدا وقالك ان البنت اللي بتحبها دي بتخونك وجابلك تقريبا الدليل ع دا او مش لازم خيانه انها ممكن تكون خبت عليك حاجه مثلا...هل ساعتها هتروح تسالها وتعرف اسبابها؟. ولاهتبعد وخلاص ومش هتفكر تسال وتسال ليه اصلا وانت معاك دليل انها فعلا عملت دا؟
ولو كنت انت مكانها تتمني ايه يكون رد فعلها بالنسبه ليك انها تسالك وتعرف اسبابك ولا تبعد وخلاص؟

كفايه كدا انهاردا ع ما افكرلك ف حاجه تانيه
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 1:12 am

يلا يا مستر ادي اول عضو يوافق وانا لسه مقولتش دا هو موافق ع المبدأ تخيل بقي لو عرضت الفكره

ايه نووووو دى يا ماستر
احنا اللى نقرر انت تسيب الكرسى ولا تفضل مرزوووع عليه
وخلاص
أنا قررت
بناء على اجاباتك اللى أغلبيتها مش مقنعه اوى
واللى ساعتات بتحير
ولأنى قولتلك هفضل وراك ف كل كلمه9
ف انا قررت اننا نمدلك الكرسى أسبوع كمان
جايز تتظبط
وممكن نمدهولك لنهايه الترم التانى دة لو فضلت مكار ف اجاباتك يا واد
أوووووووووووووووووووووووووووووكـــ
بصو بقى انا جبتكو انتو الاتنين مع بعض علشان انا معدشى فيا دماغ وانا قلت نو يعنى نو..وكلمتى مش هتنزل الارض ابدا...ومفيش حنفى.هههههههههههههه
ahmed meedo
عضو محترف
عضو محترف

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 1:44 am

ربنا معاك يا محمود الناس دى مش هتورد على جنة ولا على نار
ولا على جنينة الحيوانات
ضى القمر lolo
ضى القمر lolo

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Wesaam-guse-active

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 2:52 am

سورى دى مش المعصره دى المعاصره المعصره دى حاجه تانيه هههههههههههههههههههههههههههههههه
وبعدين ف ايه يا جماعه انتوا هتسلوا عليه طيب انا بقا بقول مش هيقعد ويوم الجمعه ده هيبقى اخر يوم ليه وهيتم ترشيح عضو تانى واياااااااااااااااااك حد يتكلم بقا كده ولا كده فاهمين Razz
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 11:23 am

the_master كتب:

كلهم..كلهم My Heart طبعا
هههههههههه طب قول واحده ل ur mother ولا حاجه

نقطة ضعفى اناااااا؟؟؟؟؟؟؟؟معنديش نقطة ضعف ههههههه
طيب كويس ولا خايف تقول عشان منضغطش عليك هههههههه

شخصيتك في كلمه واحده؟؟؟
طيب وعندى ثقه بنفسى
احلى حاجتين والاحلى الثقه في النفس

اهاااااااا..لا بجد انا اتشديت بس لاسمك ..مى لف ايجبت..اسم حلو....وقلت لنفسى مين الوطنيه دى ههههههههههههه
هههههههههههههه انا عارفه انه مختلف واخترته برضه عشان بحب مصر اوي بجد

طالما انك عارفني
الوفاء برضه ههههههههههههه
الوفاء برضه هههههههههههههههههه لا انا عاوزه حاجه غير

ااااااااااه...جيتى ع الجرح ...الكرسى يتشال حالا..ههههههههههه
ياريت والله يتشال ده كرسي العذاب

عادى انا قلتلك انا اسد مبخفش من اى اساله .هههههههههههلا بجد قلت ربنا يستر
طب ربنا ستر ولا لا اظن شوية اسئله سهله يعني؟؟؟؟ ولا ايه رايك؟؟؟

يااااااااااارب

اهااااااااااااااا كتيييير الحمد لله ...شكرا ليكى ومستنى البقيه
وانا هحط الباقي كمان شويه ههههههههههههههههه
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 11:27 am

ضى القمر lolo كتب:
سورى دى مش المعصره دى المعاصره المعصره دى حاجه تانيه هههههههههههههههههههههههههههههههه
وبعدين ف ايه يا جماعه انتوا هتسلوا عليه طيب انا بقا بقول مش هيقعد ويوم الجمعه ده هيبقى اخر يوم ليه وهيتم ترشيح عضو تانى واياااااااااااااااااك حد يتكلم بقا كده ولا كده فاهمين Razz

ايوه كده يالولو وريهم العين الحمره ههههههههههههه
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 995633
وخلي ايوش تقعد تاني عشان تبطل اللي بتعمله ده
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 12:47 pm

استعد لبقيت الاسئله
دول ممكن يتحلوا مع كوباية شاي وقطعة جاتوه
ههههههههههههههههههههههههههه

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Kashkool-org-up-fb21105143

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 %D9%83%D8%B9%D9%83%D8%A9+%D8%A7%D9%84%D8%BA%D8%A7%D8%A8%D8%A9+%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%A1+%D8%A8%D9%84%D8%A7%D9%83+%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%B3%D8%AA

احلى كوباية شاي وقطعتين جاتوه اهه مش واحده بس
كلهم وبعد كده حل الاسئله

استعد بقا

من هو العضو الذي يستحق ان تقول عنه انه محبوب بين الاعضاء؟؟؟؟؟؟؟؟

مين بيعمل جهد بالمنتدى؟؟؟؟؟؟؟؟

حمامه استقرت ع نافذتك تحمل رساله من مجهول فممن تتمنى ان تكون؟؟؟؟؟

شخص لا ترفض له طلبا؟؟؟؟؟؟؟؟

عضو عاجبك التوقيع بتاعه؟؟؟؟؟؟؟؟

عضو تتمنى ان تلتقي به؟؟؟؟

عضو عايز تغير اسمه؟؟؟؟؟؟

عضو عايز تتخانق معاه؟؟؟؟

عضو تحس ان فيه خمول؟؟؟؟؟؟

عضو يجذبك باسلوبه وبطريقة ردوده؟؟؟؟؟؟؟

عضو تحس انه طموح؟؟؟؟؟؟

عضو تحس انه طفولي؟؟؟؟

عضو تقوله الله يسامحك؟؟؟؟

اذا أردت تبكي الان فعلى من تبكي؟؟؟؟؟؟

هل تعتقد ان حظك سئ؟؟؟

هل هزمك حزنك في يوم من الايام؟؟؟؟؟؟

(اللي راح راح وما تفيد كلمة ياريت)
اذا اردت ان توجه هذه العبارة لنفسك فماذا تقصد بها؟؟؟؟

ما هو تعريفك ل (للمجنون العاقل المتكبر المتواضع)

ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 2:48 pm

مين دي اللي تقعد تاني؟
هي شغلانه ولا ايه هو اللي بعمله ف الناس هيطلع عليا ولا ايه؟ نو طبعا
انتي يابت منتيش مريحاني مش عارفه ليه ومتجريش شكلي علشان انا بتشاكل بغباء وانتي عارفاني اه
ال تقعد تاني ال هههههههههههههههههههه
انتوا بتحلموا
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى
HERO_ELMASRY

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Ehsass
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Do
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Qqq3333

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 2:52 pm

الله الله الله الله
مين اللى بيتكلم
لولو
وبتقولى أنا عاوزةحد يتكلمكده ولا كده
طب ايه رايك يا لولو اننى اللى هتقعدى بعده
أنا كان النت عندى فاصل يوم مانتى كنتى ع الكرسى
وهختارك وهرشحك
عشان تعارضى
زقططى بقى
ههههههههههههههههههههههههه
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 3:34 pm

قشطه عليك يا هيرو ايوه كده
انا كمان مش سألتها هههههههههههههههههه
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى
HERO_ELMASRY

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 3:37 pm

وهوده عقاب ك يا لولو
عشان مش همك حد خالص
وأى خدمه يا سوسو
ده الأعضاء كلهم هيشمتوا فيها و مهيصدقوا
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 3:38 pm

بس بص متقلبش عليا انا في الاخر
هههههههههههههههههههههههه
احنا كده حلويين
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى
HERO_ELMASRY

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 3:44 pm

مش تقلقى
مش هقلب عليكى
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 3:46 pm

طيب
ربنا يستر
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
بس لو قلبت عادي يعني
المنتدى كله هيقلب عليك
ونقعدك انت كمان مره تانيه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 4:12 pm

لالالالالا
هو علشان البت مش موجوده هتشتغلوها بقي
دي صحبتي يا بت انتي وهو اي حد هيجي عليها هاكله اه
وبلاش انا اقلب عليكوا وحياه ربنا لاقعدكوا انتوا الاتنين
وانتوا عارفين كويس المنتدي كله هيفرح فيكوا
ماشي
صحبتي نو ماشي ؟دا اخر كلام عندي
اما نشوف بقي
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى
HERO_ELMASRY

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 6:22 pm

هههههههههههههههههههه
لما نشوف
الكرسى مفيهوش صحبتى ولا صاحبى
ده دستور
ضى القمر lolo
ضى القمر lolo

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Wesaam-guse-active

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 6:41 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه لاء خوفتووووووووووووووووونى بجد
ياماااااااااااااااااااااااامى الحقينى
عااااااااااااااااااادى خالص هتعملوا كرسى تانى ليا ولا يهمنى ولا يهزنى حتى
مش احنا برده اللى نخااااااااااااااااف
ماااااااااااااااااااااااااشى يا جدعااااااااااااااان وهى كلمه واحد المستر اخره بكره
وعاوزه بقا حد يعااااااااااااااااااااااااارض خضوصا اللى ف بالى
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى
HERO_ELMASRY

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 6:51 pm

انا هعارض
ماستر مش هيسيب الكرسى دلوقتى
ضى القمر lolo
ضى القمر lolo

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 6:54 pm

هيسيبه يعنى هيسيبه بقا
ومبارك هو اللى هيقعد
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 7:31 pm

حرااااااااااااااااااااااام
خلاص ماستر عيقعد
طالما مبارك هوه اللي فيها
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 8:08 pm

ايه يا عيال في ايه هو الكرسي دا ماله؟كل واحد بيلبسه للتاني ليه؟
لا بقولكوا ايه احنا عايزين حد مقعدش بقي يقعد عليه لا ماستر ولا لولو ولا حد هو حد جديد بقي
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى
HERO_ELMASRY

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 8:11 pm

خلاص أنا بقول يويو تختار
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 9:14 pm

انا اقول؟؟؟؟
اوك
انا هقول 3 اسماء وانتوا اختاروا واحد

1-المشتاقه
2-اوت اوف لف
3-ميدو ماكس

والله يوفقنا لما فيه الخير للناس
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ههههههههههه
ahmed meedo
عضو محترف
عضو محترف

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 10:36 pm

ذا ماستر ممكن تجاوبنى ع السؤال دة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انت اخر مرة عملت فيها الدوبارة كانت امته؟؟
وياترى عملتها صح ولا لأ؟؟؟
وياترى حبيت تعمل الدوبارة؟؟؟؟؟؟
وياترى هترجع تعملها تانى ولا اييييييه؟؟؟
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 10, 2011 11:15 pm

ما احلى موقف حصل لك في المنتدى ؟يلا يا حوده يا حبيبى اسئلة يعنى لوجاوبت كويس هنروح الصباحى وناكل كشرى هههههههههههههه وهتحاسب برضوه
مفيش مواقف بجد ...بس هو الموقف اللى انا ممكن يكون غريب عليا واول مره اتحط فيه ..هو كرسى الاعتراف..بس يعنى بجد انا قلت كل حاجه فيه

علاقتك مع الله ومع القرأن هل راضى عنها؟

اها بجد انا الحمد لله بصلى والحمد لله بس مش حافظ القران كله ونفسى احفظه بجد ..بس المهم ربنا يكون راضى عنى

]مالذى يؤلمك من من تحب؟
انه ميسمعش كلامى ..وكلامى ده يكون فى مصلحته..فى الوقت ده اكون قتله هههههههه

هل تؤمن بتالف الارواح
بمعنى ان حب الروح للروح صادق
وممكن تحب انسان بصدق دون ان تراه؟

بجد لا لازم اشوفه واشوف شخصيته ..وانا نش مع الواحد اللى يتعرف على واحده مثلا من ع النت من غير ما يشوفها ويحبها وكمان يرتبط بيها..ممكن تكون او يكون بيزوء الكلام

ماهو طريق السعاده فى الحياه فى نظرك؟

انى اكون مرتاح البال اكون سعيد ومالك الدنيا بايدى..

لو خيروك بمكان تذهب فية مع حبيبك ... ما هو المكان ولماذا اخترته
اى مكان نكون مع بعض فيه حلو مادام هيا هتكون معايا

5 وردات تهديهم لمن بالمنتدى
ورده لامى ..وورده لبابا ..وورده لجدى ..وورده لخويا الكبير وورده طبعا لحببببى

- معاك ورقة وقلم ماذا سوف تكتب فيها ؟

الله ؟؟؟انا جاوبت ع السؤال ده قبل كد .انا ايدى ورمت ههههههه

معك لوحه ارسم لنا مايحلو لك

هرسم ميدان التحرير وهو فاضي هههههههه اهو بنحلم بحاجه نفسي تتحقق يارب

ماذا يعني لك الصدق - الاحترام - الامان الانتماء الحب الهدوء؟
الصدق ....هو حاجه كويسه جدا ولازم تكون صفه يتحلا بها كل شخص فينا ..ولازم يكون صادق مع نفسه اهم حاجه
الاحترام....من الصفات اللى انا شخصيا بحبها وبتحلى بيها وبعامل الناس بكل احترام وحب..ولما تعاملهم كدا اكيد هيبادلوك نفس الاحترام
الامان...هيا حاجه بجد مش موجوده كتير ف مصر وخصوصا ف الايام دي وبدعى يااااارب يعم الامن والامان ف مصر من تانى
الانتماء....الله..كلمه جميله جدا وياريت كل واحد ينتمى لبلده ويحبها
الحب....انا رديت قبل كدا هي شغلانه ولا ايه ههههههه
الهدوء...برده رديت هههههه

افضل كلمة سمعتها ؟

I Love you

ماذا تتمنى للمنتدى

انا مش هتمنى من المنتدى حاجه هو حلو اهو وهادى ومبعملش اى حاجه ههههههههه..بس انا بتمنى من الاداره انها تشيل الكرسى ده ههههههه

اعطي لنفسك نسبة مئويه لكل ما يلي :

ذكاؤك
70%

سعادتك
81.8% ههههههههه

حزنك
الباقى بقى من السعاده..احسبها انت بقى هههههههه

ايجابياتك
يعني ممكن اقول 50%

سلبياتك

الله هيا شغلانه احسب الباقى كام من اجابياتى وخلى الباقى عشانك ههههههههههه

علاقاتك باصدقائك

لا دى بقى ادى لنفسى فيها 100%

علاقاتك بالعائلة
يعنى ممكن 90%

خبرتك بالحياة
اها لا انا لسه ماختش خبره كتير من الحياه ممكن ادى لنفسى60%

الصحة
بس مفيش قر ولا حسد .ههههههههههه ...ممكن حسب راى الدكاتره 95% والحمد لله رضااااااااا ههههههههه

التفاؤل
اها انا متفائل جدا وهدى لنفسى 100%

التشاؤم
لااااااااااا مش متشائم..

الطيبه
يعنى والله انا بعامل الناس بكل طيبه ممكن..95%

العصبية
ههههههههههههه اه ممكن اكون عصبى بس احيانا مش كتير يعنى ..وانا بدات اتعصب عليكم بصراحه واما بتعصب مبشوفش اللى ادامى هههههههه..هدى لنفسى20%

يقولون ان الانسان الذي يزرع الفرح هو انسان حزين من الداخل
هل تؤمن بذلك وهل تنطبق عليك هذه المقولة احيانا ؟؟؟؟

لا مظنش ..اما كون فرحان بفرح عادى ..واما اكون زعلان بزعل بس مبشغلش حد بيا لو زعلان مع نفسى يعنى

فن النسيان سعادة ................ما الذي تتمنى نسيانه ؟؟
اهاااااااااا كتير بس برضه فى بعض الاوقات...لا انا الحمد لله مش عايز انسى حاجه ياخويا هههههههه

ماهو الشي الذي تتمنى ان تجدة في الاخرين ؟؟
مش عايز حاجه ..بس يعاملونى بس زى مابعاملهم بالظبط

ماذا تعني لك الدمعه ,هل تعتبرها نقطة ضعف في شخصيتك ام تعتبرها تلك البوابه
التي من خلالها تستطيع رمي همومك ؟؟

لا خالص هو اللى يدمع يكون ضعيف الشخصيه ..ممكن اه ده رد على همومو زحزنى

اذا واجهت شخص يغلب عليه الحزن والياس بماذا ستنصحه؟؟
اققوله سيبك احنا هناخد منها ايه يعنى ههههههههه.. لا والله هشوف هو زعلان من ايه ولو كان واقع ف مشكله هناعد مع بعض ونحلها

في زمن البحث عن المادة , ماذا تبحث انت ؟؟
لا انا بجد هدور ازاى اكون مرتاح البال وازاى اكون سعيد

برايك مالذي يجعل احدنايستمرفي طريق يعرف انه لن يوصله الى ما يحلم اليه ويتمنى ؟؟
التفاؤل....تفائلو بالخير نجدوه

كيف ترى نفسك الان , وقبل ثلاث سنوات ؟؟
ناو..عدت فاهم الحياه اكتر وشويه شايل مسؤليه..انما قبل كده كنت عايش عادى مش فاهم الحياه ماشيه ازاى

يقال ان بين الجنون والعقل شعرة ,هل مررت بهذه اللحظه ؟؟

ممكن اعتبر ان المقوله دى للبنات..ههههههههههههه لا خالص مفيش كده

سأعطيك صفات كثيرة وانت حط على كل صفة اسم عضو من اعضاء المنتدى

مميز

لولو

نشيط
هيرو

متهاون
لولو

متمكن
سبايدر

ممل
لااااااه مفيش

طفولي
ايووش

عاقل
انت شكلك عايز توقعنى ف الغلط
كل الاعضاء طبعا ههههههههههه

فكاهي
بنوته بسكوته

مؤدب

كل الاعضاء

شكرا ليك كتير ياصاحبى ..بردو هنروح ناكل كشرى الصباح وانا اللى هدفع ياعم ههههههههههه
THE SPIDER
رئيس مجلس الادارة
رئيس مجلس الادارة
THE SPIDER

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة فبراير 11, 2011 11:30 am

اخر سؤال يا حوده بصفتك بتلعب كورة لو عينتك مدير فنى لفريق الكلية عاوزك تحط التشكيل الاساسى للفريق وكمان انته هتلعب وانته مدير فنى ياسيدى بس عاوز تشكيل ياخد كاس العالم يلا يا جوزيه هههههههههههههههههههه
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة فبراير 11, 2011 4:07 pm

ههههههههههههههههههه انا جيت تاني اسالك
ها ؟؟؟؟؟؟ ار يو ريدي اور نوط؟
طاااااااااااايب خلينا نقول الووووووووووووو
&&&&&&
هههههههههههههه.انتى جيتى طب ربنا يستر..اناريدى جدا اتفضلى الباب مفتوح هههههه

-ماذا تفعل إذا سرقت عضويتك ؟
طب اعمليها كده وشوفى هيحصلك ايه هههههههههه...

-ماذا تفعل لو دخلت ووجدت عضويتك مقفوله؟
هكلم الاداره ههههههههه..لابجد هزعل واشوف نفسى لو كنت غلط ولا حاجه

-هل أنت مع فكرة المرأة العاملة أم ضدها ؟
اها جدا ليه لا..مادام محافظه على نفسها .وبتعامل ربنا ف كل كبيره وصغيره ليه لا

-عندما تختلف مع احد في أمر ما فهل يمكن أن تتراجع عن قرارك ؟
اها ..ممكن مادام رايه ف الاخر هو اللى صح ..اختلاف الراى لا يفسد للود قضيا

-عضو تراسله يوميا؟
لا مفيش بجد

-أي عصير تحبه كثيرا؟
بحب عصير المانجو مووووت

- بماذا تفطر في رمضان ؟
اى حاجه بجد بتتعمل باكلها ..بس اكيد يبقى فيه لحوم هههههههههههههه

-بماذا تحس قبل رمضان مع هلول الشهر الجديد؟
باكون فرحان جدا وبكون عامل زى العيل الصغير ههههههههه

ما هي-الأشياء الضرورية على مائدة الإفطار؟
اكيد العصير لازم...بس اى حاجه بجد مفيده وضروريه ....

-بعد رمضان ما هو شعورك؟
بحس بجد ان ف حاجه ضاعت منى ..او نقصت من عندى

-بعد رمضان هل يزداد وزنك أم ينقص ولا عادي ؟
لا عادى

- الأكلات التي تحبها في رمضان ؟
لا انا بحب البورى جدا ف رمضان ومبحبش اكل الحاجات اللى فيها دهون كتير..

-هل ذبحت الأضحية يوما ؟
اها مره واحد وكان خروف ههههههههه

*إذا نعم:
*هههههههه كيف كان شعورك يا سفاك الدماء؟
شعور جميل بس كان صعبان عليا ههههههه

**إذا لا :
*لماذا يا خواف؟
هههههههههههههههههه لا انا مش خواف ..بس لينى وبينك انا كنت بتفرج من بعيد هههههههههه

-ماهي أمنيتك للعام الجديد؟
و الله بجد انا سعيد وحزين ف نفس الوقت بسبب الاحداث دى ..وبقول يارب السنه الجديده تكون خير ع المصرين ..

-هل كنت مشاغبا ايام المدرسه ؟
لاااااااا خالص انا كنت طيوب جدا هههههههه..بس كنت بهيص مع الهيصه ههههههههههه

-هل سافرت يوما خارج الوطن ؟
اهاااااااا روحت اسكندريه ههههههههه.زلا خالص انا لسه مسافرتش بره الوطن

- ما هي الحياه في نظرك ؟
الحياه هى القطر الذى نعيش فيه واكيد اى حياة شخص بتكون غاليه عنده علشان كده لازم يجتهد ويبذل كل ما عنده علشان يوصل لهدفه ف الحياه

-ما هو تعليقك عن الحجاب في هذه الأوقات؟
اها بصو بقا انا مع الحجاب ..بس مش مع النقاب خالص ..وربنا حلل اللى يبان عند المراه وهو الوجه والكفين ....دا دلوقتى بيستخدمو النقاب ف السرقه وحاجات كتيره مش كويسه

-لونك المفضل
انا قلت اللون الاحمر قبل كده .علشان انا اهلاوى ههههههههههه

-أسماء تفضلها
مثلا..الاولاد\محمد_احمد_محمود_على_يوسف...........البنات\ايه_ساره_عزه

-ممثل تحب أفلامه
اكيد ..احمد حلمى طبعا

-أشياء لا تستطيع العيش بدونها
كل حاجه ربنا خالقها مش هقدر اعيش من غيرها

-هل تحب الموسيقى؟ أيها تفضل؟
اهااا جدا ..بحب الكلاسيكيه

-هل تأكل كثيرا ؟
ههههههههههههه طول مانا اعد فاضى باكل هههههههه..لا والله لا مش كتير بس اما بجوع باكل بس

-المنتديات التي تزورها ؟
لا بجد مبزرش ولا منتدى

-ما هو أساس علاقة متينة بين صديقين في نظرك ؟
الحب طبعا بين الاتنين والوفاء كل منهم للتانى..

-خرجلك جني
شبيك لبيك الجني بين إيديك وطلب منك 3 طلبات ماهي طلباتك؟
بص بقى اول حاجه اعيش مرتاح وسعيد..وبعد كده يظبط مستقبلى بالفلوس بقى وكده وبعد كده اتجوز مى لف..

كفايه كدا ناو ع ما اشوفلك حاجه تانيه
سي يو اجين!!
لاااااااااا خلاص كده كفايا بقى ..ثاااااااانكس ليكى كتير ياييوى وكل سنه وانتى طيبه وعقبال مليوووووووووون سنه وانتى بصحه وبخير يارب .
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 866709 santa
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة فبراير 11, 2011 4:28 pm

اها سوري يا مستر
هناك سؤال نسيت اساله بصراحه محشور حشره نفسي اخرجه
لازم اقوله ولا اطق اموت بقي يرضيك يعني ؟؟؟؟؟ هقول بقي علشان ميحصليش حاجه ماشي
تيك بقي دا,,,,,,,,,,,,
انتى ورايا ورايا بقى انتى موركيش غيرى ...ههههههههه لا قولى انا ميرضنيش خالص

نفترض انك ارتبط بانسانه بتحب شغلها وحابه انها تثبت نفسها كامراه يعني عادي بتحصل يعني .وانت رافض مبدا الشغل دا هل ؟
1-هتناقشها وتحاول تقنعها ؟
2-هتفرض رايك عليها لرفضها لرايك واصرارها ع الشغلرغم عنك؟
3-هتديها فرصه تجرب وتعرف بنفسها سبب رفضك؟
انتى سالتى سؤال زيه وقلتلك ان انا مواقق على شغل لبمراه مادام شغل محترم وهى هتعامل ربنا فى الصغيره قبل الكبيره..بس لو انتى عيزانى اجاوب على سؤالك .انا هختار رايين ..انى هناقشها وهحاول اقعها ولو مقتنعتش هديها فرصه تنزل وتجرب وهيا تعرف سبب رفضى بس.

ثؤال كمان معلش مش قادره لازم اثأله نو واي
بث يا ثيدي

لو
جالك حد انت بتثق فيه جدا وقالك ان البنت اللي بتحبها دي بتخونك وجابلك
تقريبا الدليل ع دا او مش لازم خيانه انها ممكن تكون خبت عليك حاجه
مثلا...هل ساعتها هتروح تسالها وتعرف اسبابها؟. ولاهتبعد وخلاص ومش هتفكر
تسال وتسال ليه اصلا وانت معاك دليل انها فعلا عملت دا؟
ولو كنت انت مكانها تتمني ايه يكون رد فعلها بالنسبه ليك انها تسالك وتعرف اسبابك ولا تبعد وخلاص؟
بصى انا مبتاكدش من حاجه الا لما اشوفها بعينى..وعلشان كده هروح اسالها بكل هدوء ولو معايا دليل هورهولها وهيا بقى تشوف ..وتقنعنى لو عملت كده عملت ليه..ولو انا مكانها برده انا عايز تعمل زى ما انا عملت ..

كفايه كدا انهاردا ع ما افكرلك ف حاجه تانيه
خلاااااااااااااا بقى ارحمينى انتى معندكيش اخوات ههههههههه

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 995633
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة فبراير 11, 2011 4:57 pm

ربنا معاك يا محمود الناس دى مش هتورد على جنة ولا على نار
ولا على جنينة الحيوانات
اه والله يااحمد ياخويا انا مش عارف عايزين منى ايه دانا اعدت دلوقتى اسبوعين..اسبوع النت اما كان فاصل ..ومليش دعوه مش بسببى ..وبجد خلااااااااااااااص دا اخر يوم ليا ع الكرسى انت فاهم ياهيرو ههههههه
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة فبراير 11, 2011 5:01 pm

وبعدين
ف ايه يا جماعه انتوا هتسلوا عليه طيب انا بقا بقول مش هيقعد ويوم الجمعه
ده هيبقى اخر يوم ليه وهيتم ترشيح عضو تانى واياااااااااااااااااك حد
يتكلم بقا كده ولا كده فاهمين Razz
اهااااااااااماشى..والنبى قليلهم يالولو ياناصره الغلابه...وبعدين يالولو ايه يعنى اما ايوووووش تاعد تانى انا مش فاهم ليه لا عادى ..انا بقى موافق جدا ان ايووووش هيا اللى تاعد ههههه

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» مرمر علي كرسي الاعتراف الكل يحلق قبل العرض ميخلص
» فراشة المنتدى تحلق معنا فى سماء كرسى الاعتراف كله يسال اللى فى نفسه
» lolo على كرسى الاعتراف فرصة ذهبية لن تتكرر كله يقول اللى فى نفسه ههههههههههه
» صعيدى بيكلم نفسه
» ازاى تخلى جوزك يمشى يكلم نفسه؟؟