منتدى تمريض المنصورة
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Aa55a064e87af3a1c95a160d88272b425g
منتدى تمريض المنصورة
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Aa55a064e87af3a1c95a160d88272b425g
منتدى تمريض المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول
*بسم الله الرحمن الرحيم * اهلا وسهلا مرحبا بكم فى منتدى تمريض المنصورة* *منتدى تمريض المنصورة يرحب بجميع الزائرين* الاعضاء الكرام والزائرين هذا المنتدى انشىء من اجل خدمة الجميع فمعامن اجل نشاطه وتقدمه نشارك باالردوالمشاركة فى الموضوعات والمسابقات* للشكاوى من الزائرين يرجى كتابتها فى قسم الشكاوى الخاص فى المنتدى*اشترك الان فى صفحة المنتدى على الفيس بوكfuturestars وكون معنا دائما *
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حفل توزيع الحاسبات اللوحية على الطلبة المتفوقين في جامعة بنها
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالخميس نوفمبر 28, 2013 11:38 am من طرف رهواندا

» مبادرة مصر اولا المبادرة المثالية
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 20, 2013 9:45 am من طرف رهواندا

» دورات تدريبية لتوصيف البرامج وخرائط بنوعية بنها
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 13, 2013 11:40 am من طرف رهواندا

» حفل خريجين كلية الاداب قسم اللغة الفرنسية وافتتاح مبادرة بداية
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 11, 2013 11:35 am من طرف رهواندا

» هام لجميع الطلبة بالكليات بجامعة بنها
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالإثنين مايو 27, 2013 11:15 am من طرف رهواندا

» Pharmacology Questions ..الحق معانا
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 19, 2012 6:33 pm من طرف the death blow

» Nursing role of medication
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 19, 2012 6:29 pm من طرف the death blow

» حملة الدفاع عن هوية مصر الاسلامية
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء مارس 14, 2012 12:14 am من طرف eng.mirooo

» هل تعلم؟.....معلومات طبية قيمه جدا
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالخميس مارس 08, 2012 3:34 pm من طرف أم معتز

» زوج مخنوق جداااا
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالسبت ديسمبر 17, 2011 5:02 pm من طرف eng.mirooo

» جراحة Disphgia
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 31, 2011 10:43 pm من طرف المصري

» محاضرة الفارما
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 31, 2011 10:40 pm من طرف المصري

» تمريض
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 31, 2011 10:33 pm من طرف المصري

» سؤال هااام جدا
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالسبت أكتوبر 15, 2011 5:53 pm من طرف براءة

» رساله لجميع الأعضاء
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالخميس أكتوبر 06, 2011 4:06 pm من طرف the death blow

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!

THE SPIDER
Banota Baskota
i m out of love
ضى القمر lolo
the_master
HERO_ELMASRY
ayosh
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ayosh
ملكة المنتدى ومشرفة الفرقة الثانية
ayosh

الموقع : علي ايدك الشمال وانت داخل ع اليمين هتلاقي كرسي اقعد عليه استناني وانا هفكر اذا كنت اجيلك او لا
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Qatarw.com_767381622
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 9
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Aaaaa11
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 1666d2623dxy0

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 2:22 pm

مسائكم/صباحكم
بروح الحب والعطاءوالود...!
يتجدد بنا الفرح والبسمه والحب
بعطاء فاق عنان السماء وقطرات من الوفاء تروي القلوب والارواح
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 8_080731bono1_3_cola71a وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 8_080731bono1_3_cola71a
سنجتمع هنا كما اعتدنا بقلوب ملؤها الود والاحترام

قلوب لا يجمعها الا الخير باذن الله ........
نكنشف معا احد نجوم

**منتدي فيوتشر ستارز**
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 8_080731bono1_3_cola71a وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 8_080731bono1_3_cola71a
ضيفنا ليس كاي ضيف فضيفنا له رونق خاص...

ضيفنا هو اخ عزيز وغالي علي جميع القلوب

عرفناه من خلال مشاركاته المتميزه فلايختار الا طيب ولا يقع

الا علي طيبا......
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 20090404143242

عرفناه ايضا بروحه المرحه وقوه شخصيته

قدم اروع ماليديه
فضيفنا نجم في ساء الابداع

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 20090404142451روح معطاءه وقلب معطاء
شخصيه جذبت الكثيرين
وتفاني تقف دونه الكلمات

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 683161uzgzs19say وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 683161uzgzs19say
هو الغالي الحبيب لقلوبنا

cheers THE MASTER cheers

حبيت اختار لكِ هذا الكرسي علي زوئي

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 12894251811

أتمنى أن تجدوا معه الإستمتاع بروح المناقشة والطرح المميز اتمني أن يكون لقاءً متميزاً

فنامل من الجميع طرح ما لديهم من اسئله مميزه

لنتعرف ع جوانب خفيه لضيفنا الكريم

وهذا هو وااااجب الترحيب
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 9k=
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Images?q=tbn:ANd9GcQaHSdtOaivc8zITtUwDZrvI62IrouBABN9xj4uVYR0GKFP44R1

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Images?q=tbn:ANd9GcSokR4wLSo6VMh62Gfe9yOTCiSVb7t0WZhVD1tXBtpsLWESkhZMxDjVViPb

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Images?q=tbn:ANd9GcSCtEsmxp2gTh6WXpY3fHU6DPlydrCtURHhzxCCm6FCE5AG1WEfN4-0ZsVP

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Images?q=tbn:ANd9GcS0oAYB3C_xC5oDLVjFHkFDkOS_A-tJJ-A7pLsoW_1IZ55XifhN

ودلوقتي اسيبكم مع ضيفنا العزيز
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 866709
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى
HERO_ELMASRY

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Qatarw.com_767381622

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Ehsass
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Do
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Qqq3333

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 5:01 pm

ههههههههههههههههههههههه
اتفضل يا حودة باشا
دا انا كان نفسى افرح بيك من زمان
ويويو مختارة كرسى مريح
يعنى مش هتقلق ولا حاجه
ههههههههههههههههههههههه
https://futurestars.yoo7.com
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 7:21 pm

ماشى ياهيرو وانا مستعد
ضى القمر lolo
قمر المنتدى ومشرفة الفرقة الثانية
ضى القمر lolo

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Aaaaa11

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Wesaam-guse-active

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 7:24 pm

يالا وانا هبدا
بسم الله الرحمن الرحيم
1- بطاقتك الشخصيه
كفايه كده مؤقتااااااا
ayosh
ayosh

الموقع : علي ايدك الشمال وانت داخل ع اليمين هتلاقي كرسي اقعد عليه استناني وانا هفكر اذا كنت اجيلك او لا
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 1666d2623dxy0

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 7:36 pm

بص انا هسال كدا اسئله صغنونه كدا هبتدي بيها بس
نسخن بيها اول ما تسخن هندخل ع طول
بس اوعي اافشك تبص للي جمبك
عينك ف ورقتك
هيا بنا
.....
,,,

أكتر موقف محرج قبلك؟
موقف أحرجت فيه حد؟

أكتر صفه مميزه فيك؟
عيوبك؟
كيف تقضي يومك؟
مين اكتر عضو تحب تقرأ مواضيعه معانا فى المنتدى؟
متى كان احلى يوم في حياتك؟
هــل تؤمـن بالحــب ؟ ولماذا ؟

ماهــي غلطة عمرك ؟؟
هــل تنصح الناس بالحـــــــــب ؟

اية هى طموحك فى الحياة؟
اية هى هوياتك؟

_ بماذا تقر وتعترف أمامنا الان ؟؟؟؟؟

اغمض عينيك دقيقه لو سمحت, ماذا خطر على بالك وانت مغمض العينين؟؟؟؟

هل من الممكن ان تتحول الصداقه الى حب ؟؟؟؟؟

هل كنت السبب في يوما من الايام ان تدمر حياة شخص سواء العمليه او الاجتماعيه او العاطفيه؟؟؟؟

هل انت مدمن تفكير؟؟؟؟

من هو اكثر شخص تفكر فيه ؟؟؟

هل تكره شخص بشده في حياتك؟؟؟؟

ما هو اقتراحك الذي تتمنى ان يحدث في هذا المنتدى ولم يحدث الى الان؟؟؟

ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟؟؟؟؟

حكمة تؤمن بها جدا؟؟؟؟؟

عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها؟؟؟؟؟

جايه تاني
بس هاخد نفسي ههههههههههههههههه
اصلي تحبت
سو يو
ضى القمر lolo
ضى القمر lolo

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Wesaam-guse-active

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 7:43 pm

الله بقا هتاجوب امتى انت حر الاسئله هتتراكم
وهسال تانى
2- ايه رايك ف المنتدى بصراحه
3- رايك ف كل عضو من اعضاء المنتدى بصراحه
كفايه كده
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 8:08 pm

أولا.....بسم الله الرحمن الرحيم....انا اسمى عادى ف ناس بيقولولى.ابو سامى..وفيه ناس بيقولولى ابو طه.....اما المهنه فهتكون ايه يعنى طالب حاليا بكلية تمريض المنصوره ........اما تاريخ الميلاد هو لسه معدى من اسبوعين تقريبا وهو ..15|1|1992 وطبعا السن هيكون 19سنه ...انما الاقامه بقى انا مقيم فى بلد جنب المنصوره ع طول بس عايزين ايه تانى هاااااااااااااااااااااااااااااااا
i m out of love
كبير المشرفين
كبير المشرفين
i m out of love

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 8:32 pm

مبروك يا ابو طه على الكرسى عايزك ترفع راسنا يا معلم ...ميدو Very Happy
i m out of love
كبير المشرفين
كبير المشرفين
i m out of love

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 8:36 pm

انا كنت عايز اسئل سؤال رفيع ....ايه رئيك فى اللى بيحصل دلوقتى فى مصر هو سؤال سياسى بس عايز اشوف ردك ايه؟؟؟
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 8:41 pm

ههههههههههههههههههه
ايه دا ؟؟؟؟؟لا سياسه ف الكرسي لا
دا كرسي ترفيه مش تعذيب
احنا مقعدينه يجاوب مش يتحبس هههههههههه
المنتدي متراقب
i m out of love
كبير المشرفين
كبير المشرفين
i m out of love

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 8:57 pm

لازم نعرف رايه ايه وبيفكر ازاى ولا ايييييييييييييييه؟؟؟
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 8:59 pm

والله ماعرفش بقي هو يقرر بس انا رايي ان طالما رايه ممكن يحبسه يبقي بلاش منه
ولا ايييييييييييييييييييييييييييييه؟
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 10:16 pm

بص انا هسال كدا اسئله صغنونه كدا هبتدي بيها بس
نسخن بيها اول ما تسخن هندخل ع طول
بس اوعي اافشك تبص للي جمبك
عينك ف ورقتك
هيا بنا
.....
,,,

.....أكتر موقف محرج قبلك؟
.....انا والله يايويو مش فاكر اى مواقف بس هو فيه مواقف كتيييييييييييير انا شاء الله اما افتكر هردأكتر

موقف أحرجت فيه حد؟
برده مش فاكر اما افتكر هقول ع طول
أكتر صفه مميزه فيك؟
والله انا فيا صفات كتيره بس الواحد مبيحبش يتكلم عن نفسه يابرنس.هههههههههههههه بس والله بجد انا الحمد لله الصفه اللى فيا وبحبها اللى انا مبزعلش من حد مهما عمل بس
عيوبك؟
انما عيوبى بقا فهى نفس الصفه اللى انا مبحبش ازعل حد ولا حد يزعل منى بس وطيوووووب زياده عن اللازم ...شوفتو بقى بس مفيش حد يعيط هههههههه
كيف تقضي يومك؟
انا كنت باضيه نوم ههههههههههههه
بس يعنى دلوقتى انا بنام بالليل بس وبقوم ع الكمبيوتر لانه واخد وقتى اليومين دول بالذات يوم تقليدى يعنى

مين اكتر عضو تحب تقرأ مواضيعه معانا فى المنتدى؟
..........بس هقول بصراحه مفيش زعل ياجماعه انا بحب اقرالوال(لولو)والله بجد مواضيع حلوه وده يعنى مش بققل من مواضيع الاعضاء التانين كلكو والله بتكتبو مواضيع حلويلا علشان مفيش حد يزعل اهو
متى كان احلى يوم في حياتك؟
هو يوم بجد كان اسعد يوم ف حياتى بس ميمفعش
اقوله للاسف ....لو قلت ف رقاب هطييييييييييير ..الطيب احسن
..

هــل تؤمـن بالحــب ؟ ولماذا ؟
........انا مبلاش احراج بقى.....انا هقول راييى بصراحه الحب هو احساس بين اتنين بس يكونو متوافقين مع بعض ف كل حاجه وراييى هو احسن احساس ف الدنيا ..دا راييى بس مفيش حد يضربنى ههههه اما ليه بقى فعلشان هو احسن حاجه ف الدنيا كلهاوالله بجد
ماهــي غلطة عمرك ؟؟
..........انا الحمد لله عمرى ماغلط غلطات مؤثره ف حياتى بس اكيد غلط بس بسيطه يعنى
هــل تنصح الناس بالحـــــــــب ؟
...........برده مصصمه تحرجينى ياأييوىبس مش هتحرج برده ها....انا عن نفسى عادى الواحد يحب بس بشرط حب صادق وشريف ولازم يكون ف حب ف الدنيادا امر طبيعى دا راييى ياجماعه اه انا شكلى هتضرب بعد اما اخلص
اية هى طموحك فى الحياة؟
...........طموحى انا مش هقول بقى هجيب طياره وهجيب وهجيب بس لا انا عايز اخلص الكليه اشوف بقى بنت الحلال ههههههههههههه والشغل طبعا
اية هى هوياتك؟
.........هواياتى لعب البلى هههههههه وكما طبعا كرة القدم واسمع اغانى خصوصا ف الايام دى
_ بماذا تقر وتعترف أمامنا الان ؟؟؟؟؟
.........والله هعترف يابيه وهقول الحقيقه.....بجد كل اللى بقوله صح ومش تخمين بس يلا انا ادبست وخلاص ومنه لله اللى كان السبب وانا عارفه وهجيبه....ههههههه
اغمض عينيك دقيقه لو سمحت, ماذا خطر على بالك وانت مغمض العينين؟؟؟؟
والله انا غمضت خطر ف بالى وااااااااااااحد بحبه جدا بس مش رزم اقوله
هل من الممكن ان تتحول الصداقه الى حب ؟؟؟؟؟
...والله راييى المتواضع انه مينفعش ابدا الصداقه تتقلب حب ازاااااااى يعنى مهى ادامه من زماان والله دا راييى اهاااابس والله انا خايف
هل كنت السبب في يوما من الايام ان تدمر حياة شخص سواء العمليه او الاجتماعيه او العاطفيه؟؟؟؟
...........ههههههههه انا!! لا والله نو طبعا ادمر حياه واحد لاااااااا
هل انت مدمن تفكير؟؟؟؟
........لا انا بفكر احيانا بس مش مدمن اصل انا اما بفكر كتيييييير باكل كتييييييييير.هههههههههه
من هو اكثر شخص تفكر فيه ؟؟؟
....اممممممممممم ايه الاسئله دى هو نفس الواحد اللى جه ف دماغى وانا مغمض عينى..هههههههههه
هل تكره شخص بشده في حياتك؟؟؟؟
....اكره لا طبعا
ما هو اقتراحك الذي تتمنى ان يحدث في هذا المنتدى ولم يحدث الى الان؟؟؟
.....انا عايز حد يشلتنى من ع اكرسى ده ماشى ياللى كان السبب..... لا بجد هو منتدى جاااامد باعضائه
ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟؟؟؟؟
حاجات كتير بس المهم انا يكون اجتماعى كده وبحبوح
حكمة تؤمن بها جدا؟؟؟؟؟
.......... (بصو انا باخد بالكلمه دى اوى (ان الله لا يضيع اجر من احس عملا )
عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها؟؟؟؟؟
هو الحقيقه مش عارف او مش فاكر
اما افتكر هبقي اقول ع طول

جايه تاني
بس هاخد نفسي ههههههههههههههههه
اصلي تحبت
سو يو
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 11:28 pm

ايه رايك ف المنتدى بصراحه؟
والله راييى بصراحه ف المنتدى......... انه منتدى حلو جداوشيق ومفيد لينا بيعرفنا كل حاجه ع الكليه واحنا مش موجودين فيها والاعضاء اللى فيه كمان كويسين وبحترمهم جدا

رايك ف كل عضو من اعضاء المنتدى بصراحه ؟
رايى ف الاعضاء بجد انا اعرف ناس فيهم ع المستوى الشخصى وناس لا ..بس بجد هما كلهم شكلهم حد طيب زى مثلا ......... أيووووووش و لولو وسمارت نيرس وبيراديس بنوته وميرو وبنوته بجد انا بحترمهم جدا وشكلهم طيبين جدا واصدقاء وفيين.....اما اصحابى زى سبايدر فهو شخص غالى عندى اوى انا اعرفه من زمان بجد انا بحبه جدا .......وهيرو طبعا حبيبى شخصيه محترمه ...اما اوت اوف لف فهو صاحبى وبلدياتى كمان وهو شخص محترم جدا وياجماعه مفيش حد يزعل منى انى مقلتش اسمه ...........

واخيرا سمعت كلمة كفايا كده ياسلام ع دى كلمه تريح الواحد
ميرسي ليكي يا لولو
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء يناير 26, 2011 11:48 pm

الله يبارك فيك ياميدو بس انت بتباركلى ع الكرسى ...ماتيجى انت تاعد والله هباركلك جامد ههههههه

... انا كنت عايز اسئل سؤال رفيع ....ايه رئيك فى اللى بيحصل دلوقتى فى مصر هو سؤال سياسى بس عايز اشوف ردك ايه؟؟
.....هو سؤال رفيع بس يودى ف داهيه بس هرد برده بص ياسيدى والله اللى حصل ده كان لازم يحصل من زمان بس احنا كنا عاوزين حد يعمل علشان نعمل زيه زى ماعملت تونس.... الشعب المصرى كده ع طول بس يلا ارجع واققول ان كل ده ف الفاضى مفيش نتيجه بالى بيحصل...ودلوقتى تقول انا انا قلت...ويارب ميتقبضش عليا النهارده هههههههههه
ضى القمر lolo
ضى القمر lolo

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالخميس يناير 27, 2011 12:31 am

لا ان شااااااااااااااااااااااااااااااااء الله هجيب نتيجه بازن الله
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى
HERO_ELMASRY

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Qqq3333

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالخميس يناير 27, 2011 7:02 am

ههههههههههههههههههههههههههه
بص يا ماستر يا حبى
انت عارف انى حزب وطنى ديمقرااااااااطى
وركز على دى بالزات
عشان لولو
أووووووووووووووووووووك
هسألك شويه اسئله لولبيه شايفه نفسها شويه
ههههههههههههههههههههههههههه
بص يا سيدى ولا سيدك الا أنا

هل فعلا حسيت انك أخترت صديق صح لما دخلت الكليه؟؟ صديق يفضل معاك طول العمر ومش هيسيبك لى سبب
ويدافع عنك ف غيابك
فى أى وقت
ومش شرط ف فترة الكليه بس انت فاهمنى
أنا قصدى ف اى موقف ف حياتك؟

هل أعجبت بشخصيه قبل كده مثلا ف الثانوى اوالاعدادى؟
وأنا بقول اعجاب
عشان كلنا بنعجب شخصيات ناس تانيه
بس مش أى اعجاب يبقى حب
ويا ريت تقول ايه اللى عجبك ف الشخصيه دى؟؟؟؟....

بص بقى
انت شخصيه كويسه وشكلها طموح
عاوز تعيش
غلبان زى أخوك هيرووو يعنى
ههههههههههههههههههههههه

هل ف يوم حسيت ان أمل مهم جدا ف حياتك ضاع منك؟؟؟

هل انت كائن ليلى؟
أو بمعنى اخر بتبين للناس حاجه غير اللى جوالك؟
ومشتفهم غلط
يعنى مش بتحب تحسس الناس انك زعلان من حاجه؟

هل قلت قبل كده ان حظك وحش بسبب موقف مريت بيه؟

بص يا سيدى نفترض انك حبيت بنت وأنا اقصد بكلامى انك مش واخدها هزار يعنى قصه هتنتهى بارتباط
هل هتحاول انها تخفف عليك همومك وانت زعلان؟
ولا مش هتحب تشغلها بأى مشكله صغيرة أو كبيرة؟؟؟

لو بايدك انك ترجع الماضى
بس متحددلك انك لو رجعت للماضى هتغير حاجه واحده بس انت ندمت عليها
هتبقى ايه هى؟؟
وده اجبارى يعنى لف ودوران مش عايز
أوك
لا حاجه سر ولا أى كلام م دة

بص بقى
دى معلومه هختبر طيبتك فيها
لو واحد جاهل طلب انك تعلمه حاجه
هتعلمه؟؟ ولا لأ؟
وهتعلمه كل التفاصيل ولا لأ؟
وأنا مش بقصد بجاهل انى أمى
لأ يعنى فيه جانب أو حاجه مش يعرفها
ولما هشوف ردك هقولك ردى ورأيى
أووووووووووووووووووووووووك

أظن كده كفايه
دى والله الأسئله اللى دارت ف دماغى دلوقتى
وممكن مش يبقى فيه تانى
الله اعلم
بس خليك على يقين انى بقف لكل عضو بالمرصاد على كرسى الاعتراف
وبعلق ع كل كلمه
أنا بقولك أهوة
هههههههههههههههههههههههههههههه
مش بخوفك
بس دى لعبه صراحه
وكمان هتبقى صريح مع نفسك
أنا هتنازلعن اجاباتك اللى فاتت
مع انى حاسس ان فيه كلام كتير انت مخبيه
بس هطلع اللى جواك
صبرك عليا يا حودة
هخليك تحلف بحياتى
ههههههههههههههههه

Banota Baskota
مشرفة منتدى حواء والقسم الترفيهى والمسابقات
مشرفة منتدى حواء والقسم الترفيهى والمسابقات
Banota Baskota

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 426850164

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالخميس يناير 27, 2011 12:31 pm

مسااء الفل ع الكرسى وع اللى عليه وع اللى حواليه

لنفرض انك بتحب شخص اووووووووووووى ,,, وطلب منك انك تخرج فى المظاهرات وتشارك فى الرأى ايه اللى هتعمله؟؟؟؟

لنفرض انك وافقت وخرجت وشاركت ,,,, وبعدها على طول اتمسكت واعتقلت ,, ايه الكلمة اللى تحب توجهها لحبيبك وانت فى الزنزانة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ههههههههههههههه

معلش استحملنى اصل خيالى واسع شوية

قول كلمتين حلوين فى كل من لو وحشيين افضل انك متكتبش حاجة جمبه اوك؟؟؟
هههههههههههههههه

لولو:::

ايوش:::

هيرو:::

ميرو:::

ميدو:::

اوت اوف لاف ::::

مرمر::::

العبدة لله " انا يعنى ":

سمارت نيرس ::::

الفراشة:::

كلمة لاهلك من هنا ::::

والكابتن سبايدر :::

كلمة اخيرة لامك "" مصر يعنى ""

ملحوظة هامة : لك الحق فى ان تقولى مسألكش اسئلة تانى بعد كل دة ..... ثااااااااااانكس
THE SPIDER
رئيس مجلس الادارة
رئيس مجلس الادارة
THE SPIDER

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء فبراير 02, 2011 6:12 pm

يلا ياحودة جاوب على الاسئلة انا ش هسال الالما تخلص اجابات الاول يلا ربنا معاك
medomax
مشرف القسم الرياضى و منتدى علمتنى الحياة
medomax

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 22

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء فبراير 02, 2011 6:41 pm

انا عجبنى السؤال الاخير دا اوى واجابتك جامده يا مستر علشان كدا مش هسئل قبل ما تجاوب على السؤال الاخيروربنا معاك يا مستر وركز على الكلمه بتاعت مصر اوى وحياتك اليومين دول
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء فبراير 02, 2011 6:46 pm

سبايدر حبيبى ..عامل ايه .معلشى انا مش هرد دلوقتى ع الاسئله بسبب الظروف دى اما نعدى من المحنه دى الاول... بس مش بهرب اه انا مستعد لكم ولاى سؤال احنا مش بنخاف يابا...ههههههههه
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 5:37 pm

هيرو حبيبى انا اسف جدا ع التاخير بس كان لازم علشان الظروف اللى احنا فيها اليومين دول .....بس اهو انا رجعت ومستعد لكم لاى سؤال بس ميكنش محرج والنبى.هههههههه

هل فعلا حسيت انك أخترت صديق صح لما دخلت الكليه؟؟ صديق يفضل معاك طول العمر ومش هيسيبك لى سبب
ويدافع عنك ف غيابك
فى أى وقت
ومش شرط ف فترة الكليه بس انت فاهمنى
أنا قصدى ف اى موقف ف حياتك؟

بس ياسيدى ولا سيدك..هههههههه. والله بجد انا من يوم مادخلت الكليه دى وكل اصحابى اللى اتعرفت عليهم كلهم رجاله وبيدافعو عنى ف حضورى وف غيابى حتى اصحابى اللى مش ف الكليه كمان بررررررررده كذالك

هل أعجبت بشخصيه قبل كده مثلا ف الثانوى اوالاعدادى؟
وأنا بقول اعجاب
عشان كلنا بنعجب شخصيات ناس تانيه
بس مش أى اعجاب يبقى حب
ويا ريت تقول ايه اللى عجبك ف الشخصيه دى؟؟؟؟....

اها اكيد كتييييييييييير.ههههههه لا والله انا كنت معجب اه بس اعجاب بس اه علشان رقبتى مطرش بعد الكلام ده.هههههههه....واللى كان عجبنى فيها ياسيدى هدوءها واسمها مبيترددش كتير على لسان الصبيان .انت فاهم طبعا

بص بقى
انت شخصيه كويسه وشكلها طموح
عاوز تعيش
غلبان زى أخوك هيرووو يعنى
ههههههههههههههههههههههه

هل ف يوم حسيت ان أمل مهم جدا ف حياتك ضاع منك؟؟؟

بصراحه لا لسه بس انا خايف جدا من الايام اللى جايه.......ربنا يستر

هل انت كائن ليلى؟
أو بمعنى اخر بتبين للناس حاجه غير اللى جوالك؟
ومشتفهم غلط
يعنى مش بتحب تحسس الناس انك زعلان من حاجه؟

لا خالص اللى على لسانى بقوله.......وبقولك ارحمنى بقى من الاسئله دى.هههههههههه لا بجد انا لو زعلان منك هقولك بس باسلوب حلو

هل قلت قبل كده ان حظك وحش بسبب موقف مريت بيه؟

بجد بجد انا مش معترف بحكاية الحظ ده ..ليه منقلش قدر.

بص يا سيدى نفترض انك حبيت بنت وأنا اقصد بكلامى انك مش واخدها هزار يعنى قصه هتنتهى بارتباط
هل هتحاول انها تخفف عليك همومك وانت زعلان؟
ولا مش هتحب تشغلها بأى مشكله صغيرة أو كبيرة؟؟؟

برده ..ماشى بص ياسيدى لا انا البنت اللى بحبها هاخد الموضوع جد وهتكون بالنسبه ليا كل حاجه وهحكيلها على كل حاجه وهتكون سرى وهكون سرها ف الحلوه والوحشه

لو بايدك انك ترجع الماضى
بس متحددلك انك لو رجعت للماضى هتغير حاجه واحده بس انت ندمت عليها
هتبقى ايه هى؟؟
أوك
لا حاجه سر ولا أى كلام م دة

لا مش هلف ياخويا ...بس بجد بجد هبقى افكر واققولك بجد..هههههههههه

بص بقى
دى معلومه هختبر طيبتك فيها
لو واحد جاهل طلب انك تعلمه حاجه
هتعلمه؟؟ ولا لأ؟

بجد لو هعرف اعملهاله هعمله وباتقان ليه ...علشان برده الاقى اللى يساعدنى لو حاجه صعبه عليا برده ....ولا ايه

أظن كده كفايه
دى والله الأسئله اللى دارت ف دماغى دلوقتى
وممكن مش يبقى فيه تانى
الله اعلم
بس خليك على يقين انى بقف لكل عضو بالمرصاد على كرسى الاعتراف
وبعلق ع كل كلمه
أنا بقولك أهوة
هههههههههههههههههههههههههههههه
مش بخوفك
بس دى لعبه صراحه
وكمان هتبقى صريح مع نفسك
أنا هتنازلعن اجاباتك اللى فاتت
مع انى حاسس ان فيه كلام كتير انت مخبيه
بس هطلع اللى جواك
صبرك عليا يا حودة
هخليك تحلف بحياتى
هههههههههههه

شكرا ليك ياهيرو وانا اسف مره تانيه ع التاخير..ومستنى اسالتك ..سلاااااااااااام
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 7:03 pm

مسااء الفل ع الكرسى وع اللى عليه وع اللى حواليه

لنفرض انك بتحب شخص اووووووووووووى ,,, وطلب منك انك تخرج فى المظاهرات وتشارك فى الرأى ايه اللى هتعمله؟؟؟؟
مساء الفل والياسمين عليكى يابنوته وع اللى عليه وع اللى حواليه برده....لااااااااا كله الا ده ....لا بس بجد انا بشجع المظاهرات بس تكون سلميه وانا طبعا لو طلب منى كده هدخل ليه لا

لنفرض انك وافقت وخرجت وشاركت ,,,,
وبعدها على طول اتمسكت واعتقلت ,, ايه الكلمة اللى تحب توجهها لحبيبك وانت
فى الزنزانة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ههههههههههههههه
هههههههههههههه.. ليه كده بس ..ايه ياعنى السجن للجدعان هههههههههه...قدرى ومكتوب عليا

معلش استحملنى اصل خيالى واسع شوية
لا ولا يهمك.. انا معاكى للاخر اما نشوف اخرتها.ههههههههه

قول كلمتين حلوين فى كل من لو وحشيين افضل انك متكتبش حاجة جمبه اوك؟؟؟
هههههههههههههههه
لا والله كلهم ناس طيبه وكويسين.انتى شكلك عايز توقعينى ف الغلط.هههههههههههه

لولو:::بجد لولو حد كويس جدا ومحترمه وبحب اقرا مواضيعها

ايوش:::برده
حد محترم جدااااااااااا انا بحترمها جدا وانا بعتبرها ملكة المنتدى ..اللقب اللى هيرو مش عايز يدهولها.هههههههه..انا بهدى النفوس بس

هيرو:::صاحبى حبيبى وهو حد محترم جدا وراجل وصاحب صاحبه ومن اصحابى اللى بعتز بيهم

ميرو:::برنسيسة المنتدى باين ف مواضيعها..بس انا معرفهاش ع المستوى الشخصى بس بجد شكلها حد محترم جدا وبرنسيسه بجد

ميدو:::انا بحبه جدا لانه شكله رياضى وبحب اقرا الاخبار اللى بينزلها..عموما انا بحب كل الاهلويه وهو اهلاوى..والزملكاويه لاااااااااااا..ههههه

اوت اوف لاف ::::
صاحبى وحبيبى وبلدياتى كمان وهو حد محترم وراجل

مرمر::::انا معرفهاش شخصيا بس بجد شكلها حد محترم

العبدة لله " انا يعنى ":لااااااااا انتى بعد الاسئله دى وعيزانى اشكر فيكى...هههههه..لا والله بجد انا بحترمك جدا وشكلك طيوبه.هههههههههه

سمارت نيرس ::::
سمارت من الناس اللى بحب اقرا مواضيعها وهى حد طيب ومحترم

الفراشة:::انا معرفهاش شخصيا بس هيا شكلها حد طيب ومحترم من مواضيعها وتعليقاته

كلمة لاهلك من هنا ::::
اقولهم ربنا يخليكو ليا يااااارب

والكابتن سبايدر :::حبيبى وصاحبى زى ما قال من ايام الجيزه..هههه لا بس بجد والله من اكتر الشخسيات اللى بعتز بيها وبحبها

كلمة اخيرة لامك "" مصر يعنى ""هههههههههه..بس هقول لمصر برده..يارب يحميكى ويحفظك..اما عن امى فبقوللها ياااارب يخليكى ليا وميحرمنيش منك ابدا..ومهما هقول مش هقدر اوفى بحقها عليا

ملحوظة هامة : لك الحق فى ان تقولى مسألكش اسئلة تانى بعد كل دة ..... ثااااااااااانكس

لا خالص انا قلت انا معاكى للاخر وانا مستعد لاى سؤال...وثااااااااااااانكس ليكى
eng.mirooo
برنسيسة المنتدى و مشرفة القسم العام والاسلامى
برنسيسة المنتدى و مشرفة القسم العام والاسلامى
eng.mirooo

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 28
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Jb12869108981

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 7:43 pm

اولا اهلا بحضرتك ع كرسي الاعتراف
نورت الكرسي

ثانيا اقدم لحضرتك بعض الاسئله

]من يستحق لقب ((شعلة المنتدى)) من وجهة نظرك؟؟

من يستحق لقب ((العضو المتميز)) في المنتدى؟؟
[b]من يستحق لقب ((العضو صاحب الاخلاق العاليه)) بالمنتدى؟

من يستحق لقب ((العضو صاحب افضل ردود)) بالمنتدى؟؟؟

من يستحق لقب ((العضو صاحب الطله البهيه)) ؟؟؟

من يستحق لقب ((العضو صاحب المساعده للكل)) ؟؟

من يستحق لقب ((العضو صاحب افضل صورة رمزية)) بالمنتدى؟؟

من يستحق لقب ((العضو البسيط..قليل التواجد والتفاعل )) بالمنتدى؟؟

من يستحق لقب ((العضو صاحب القلم الجريء)) بالمنتدى؟؟

من يستحق لقب ((العضو الوفي للمنتدى)) ؟؟

من يستحق لقب ((العضو صاحب التشجيع بالمنتدى)) ؟؟

من يستحق لقب ((العضو صاحب افضل المواضيع )) بالمنتدى؟؟

من يستحق لقب ((العضو المثقف )) بالمنتدى؟؟

من يستحق لقب ((العضو صاحب العطاء)) ؟؟

من يستحق لقب ((العضو صاحب التواجد النادر)) ؟؟

من يستحق لقب (( شمعة المنتدى )) ؟؟

من يستحق لقب (( نجم المنتدى )) ؟؟

medomax
medomax

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 8:19 pm

قبل ما تجاوب بقى يا مستر وانتى حبيبى فكان لازم اسئلك ومفوتشى على نفس الفرصه دى
وانا على فكره اسئلتى بسيطه جدا جدا
ماذا تقول

لو قالوا لك ماذا تود أن تحلم في منامك الليلة؟؟

لو قالوا لك نرجعك لفترة معينة ما هي الفترة؟؟
لو قالوا لك نرجع لك انسان فقدته؟؟
لو قالوا لك من ماذا يتكون قلبك؟؟
لو قالوا لك أي شخص تتمنى له كل كل الخير؟؟

لو قالوا لك أي شخص مدين له؟
لو قالوا لك ماهي أجمل دمعة داعبت وجنتيك؟؟
لو قالوا لك اختر شخصية امرأة مثالية أثرت فيك؟؟
لو قالوا لك اختر شخصية رجالية مثالية أثرت فيك ؟؟

لو قالوا لك اختر خبر يسرك وحنا نحقق؟؟

لو قالوا لك الحياة حلوة؟؟

لو قالوا لك الموت أهون؟؟

لو قالوا لك متى ستعلن الحزن؟؟
لو قالوا لك اختصر أحلامك فما ستقول؟؟
دى اشئله فى لحظه صدق مع نفسك
وسؤال كمان معلشى بقى يا حبى
لو قلتلك وبصراحه انت معاملتك مع الناس عامله ازاى والصفه المميزه ليك والمش محبوبه فيك برضه
انت لو اتجوزت زوجتك هتكون بالنسبه ليك ايه ودا مش سؤال والسلام يعنى متقوليش هتكون مراتى ههههههههههه
لو خيروك بين حد عزيز اى يكن عليك وبالف بعد الشر عليك الموت من تختار والسؤال ده لو مش عايز ترد اكيد معاك كامل الحريه
كفايه او كدا ويارب اكون ضيف خفيغ على الكرسى
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 8:37 pm

معلش بقي هتقل عليك شويه
استحملني

- حقيبة اسرارك عند من تودعها ؟

-
أحد علماء النفس قال ذات مرة أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء .. ماذا ترى أنت ؟؟؟

-
أين تأخذك ذروة الغضب ؟

- متى يقسو قلبك ؟

-
هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟

-
ما هو انطباعك عن السياسه ؟

-
متى تخجل من نفسك ؟

-
في زمن البحث عن المادة ... عن ماذا تبحث أنت ؟

-
ماهو هدفك بالحياة ؟

-
ضمن من تصنف نفسك سلبي ام ايجابي ؟

-
رتب هذه الكلمات حسب الافضليه لديك
الصحه _المال _الاولاد _الزوجه او الزوج _الحصول على اعلى المناصب _راحة البال

-
عندما يحتد النقاش وتحس انك تناقش موضوع لا جدوى من مناقشته لانه لن يتغير الوضع ماذا تفعل ؟

-
عندما تتناقش ايضافي موضوع وفي النهايه بعد اصرار منك بالبدايه انك على حق فتكتشف ان الذي امامك على حق ماذا يكون ردة فعلك ؟

-
لو تفاجئت بخيانه شخص عزيز ايا كان كيف تتصرف معه ؟

-
لو طلب منك تولي منصب الوزير من تختار من الوزارات وماهي قراراتك ؟

ايه اكتر شئ بيعجبك فى البنت ؟ كلامها منظرها اخلاقها ...؟

مواصفات فتاه احلامك ايه ؟

بتحلم بايه دلوقتى ؟

ايه الامل الى نفسك تحققه ف حياتك ؟

لو معاك ورد احمر تديهم لمين ؟

ولنا عوده
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 9:23 pm

ايوه يا مستر قولهم بقي انت صاحبهم خليهم بقي يدولي اللقب
انا مليش دعوه
وبعدين ايه دا هو انا هشحت منكم ولا ايه؟؟؟؟؟؟
انا عايزه اللقب احسنلكم
اهو بيان عاجل لكل مديري المنتدي اذا لم احصل ع اللقب خلال بضعه ايام هفجرلكم نفسي وهفجر المنتدي كمان
باللي فيه اه
هو انا اقل من الحكومه!!!!!!!نو طبعا
انا مستنيه اللقب مليش دعوه Sad Sad
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 9:29 pm

شويه اسئله بسيطه بقي هختملك بيها يومك الجميل دا
يلا تيك ذس كويتشنز

-ماهو لونك المفضل ؟

-من هو مثلك الاعلى ؟

-ماهي حكمتك بالحياة ؟

-ماالذي يحزنك ؟

-ماالذي يغيظك ؟

-ماالذي يفرحك ؟

-افضل شخصيه في رأيك ؟

-فنانك ومطربك المفضله؟

-لو خيروك تكون مشرف أي قسم تختار ؟

-من هم الأعضاء اللي تود مصادقتهم ؟

-من هم الأعضاء اللي تتمنى تشوفهم؟

-من العضو اللي تحب يضيفك لقائمة الأصدقاء ؟

-رأيك بـ الصداقـه بيـن الجنسيـن؟

-عضو عاجبتك صورته الشخصيه وتوقيعه ؟

-عضو نشيط... ؟

-عضو مفقود... ؟

-عضو واثق من نفسه
... ؟

-عضو داخل مزاجك
... ؟

-عضو تتمنى تلقتي به
... ؟

-عضو مثقف ... ؟

-عضو نفسك تغير اسمه
... ؟

-عضو نفسك تكفخه هههه
... ؟

-عضو نفسك تقول له ( برافو عليك )
... ؟

- عضو تبي تهديه بيت شعر ايش هو بيت الشعر ؟

-ماهو رأيك بالحب ؟

- صــف نفســـك بكلمتيـــن فقـــط..!

-مــاهــو الشــئ الذي ندمــت علــي عمـلــــه؟!؟

-كـلمـــة تمنيـــــت ان تسـتطيـــع سحـبهــــا؟!؟

-آخـــر شخـــص تتـــذكــــره قبـــل أن تنـــــام؟!؟

-جــريمــة تتمنـــي لـــو تستطيـــع ارتكابهــــا؟!؟

-حمـامة زاجـــل حاملـــة رســالة لـك,,,من من تتمنـى ان تكــون؟!؟

-شخـــص لطــالما حـــلمـــت بــــه؟!؟

-دمـعـــه انـذرفــــت رغـمــاً عنـــك؟!؟

-مـوقـــف صــدمــك ولــن تنســــاه؟!؟

-شـخــص تتمنــي الإنتقــام منـــه؟!؟

-شــئ او عمــل لا تستطيــع مســامحته؟!؟

-شــئ او شخــص غيــّر مجــري حياتـــك؟!؟

-حلم لا تستطيـــع تحقيقه؟!؟

-كلمة تود سماعها كل يوم؟!؟

-طالع رحله بريه من تاخذ معك ؟؟

- غرق المنتدى ومعك قارب مايشيل الا ثلاثه من تاخذ معك ؟

ها؟كفايه ولا اكمل؟
انا تحت امر حضرتك يا مستر
لو عايز انا موجوده اهو
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 12:43 am

اولا اهلا بحضرتك ع كرسي الاعتراف
نورت الكرسي
اهلا بيكى انتى والكرسى منور باعضائه

من يستحق لقب ((شعلة المنتدى)) من وجهة نظرك؟؟
لولو

من يستحق لقب ((العضو المتميز)) في المنتدى؟؟
ميرو

من يستحق لقب ((العضو صاحب الاخلاق العاليه)) بالمنتدى؟
سمارت نيرس

من يستحق لقب ((العضو صاحب افضل ردود)) بالمنتدى؟؟؟
فراشه

من يستحق لقب ((العضو صاحب الطله البهيه)) ؟؟؟
بارديس

من يستحق لقب ((العضو صاحب المساعده للكل)) ؟؟
هيرو

من يستحق لقب ((العضو صاحب افضل صورة رمزية)) بالمنتدى؟؟
سمارت نيرس

من يستحق لقب ((العضو البسيط..قليل التواجد والتفاعل )) بالمنتدى؟؟
Ahmed Medo

من يستحق لقب ((العضو صاحب القلم الجريء)) بالمنتدى؟؟
سبايدر

من يستحق لقب ((العضو الوفي للمنتدى)) ؟؟
My Love Egypt

من يستحق لقب ((العضو صاحب التشجيع بالمنتدى)) ؟؟
المشتاقه للجنه

من يستحق لقب ((العضو صاحب افضل المواضيع )) بالمنتدى؟؟
سبايدر

من يستحق لقب ((العضو المثقف )) بالمنتدى؟

Medo Max

من يستحق لقب ((العضو صاحب العطاء)) ؟؟
بنوته

من يستحق لقب ((العضو صاحب التواجد النادر)) ؟؟
ابوتريكه

من يستحق لقب (( شمعة المنتدى )) ؟
لايف تو لف

من يستحق لقب (( نجم المنتدى )) ؟؟
ايوووووش

ثاااااااااااانكس ليكى كتيييييييير
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 1:50 am

قبل ما تجاوب بقى يا مستر وانتى حبيبى فكان لازم اسئلك ومفوتشى على نفس الفرصه دى
وانا على فكره اسئلتى بسيطه جدا جدا
ماذا تقول

لو قالوا لك ماذا تود أن تحلم في منامك الليلة؟؟
اها اما نشوف بسيطه ولا لأ...بص ياسيدى اى حلم بس يكون كويس اصل انا بخاف من الاحلام الوحشه.هههههه

لو قالوا لك نرجعك لفترة معينة ما هي الفترة؟؟
انا بحب جدا فترة الاعداديه وهموت وعايز ارجعها تانى ...هترجعنى ياميدو..ههههههههه

لو قالوا لك نرجع لك انسان فقدته؟؟
هو اللى بيروح بيرجع...لا بجد انا كان ليه واحد صاحبى جامد بس ربنا يرحمه توفى قبل سنه تالته ثانوى ب6 ايام وبجد كانت صدمه ليا..وانا عايز كل واحد يقراء الرساله دى يقراء على روحه الفاتحه

لو قالوا لك من ماذا يتكون قلبك؟؟
من شرايين واورده ودم ههههههههههههه

لو قالوا لك أي شخص تتمنى له كل كل الخير؟؟
اكيد بابايا اتمنى له كل خير وماما برده....وبجد انا بتمنى الخير للجميع

لو قالوا لك أي شخص مدين له؟
مدين ليا ....لا مفيش حد مدين ليا بحاجه ..بالعكس انا اللى مدين لناس كتير ..بس مش فلوس اه ..هههههههههه

لو قالوا لك ماهي أجمل دمعة داعبت وجنتيك؟؟
بجد.. لما مصر كسبت الجزائر ف كاس الامم الاخيره ف انجولا.هههههههههههههه

لو قالوا لك اختر شخصية امرأة مثالية أثرت فيك؟؟
شخصية مامتى طبعا

لو قالوا لك اختر شخصية رجالية مثالية أثرت فيك ؟؟
اولا شخصية الرسول عليه الصلاة والسلام... وثانيا شخصية بابا وجدى ابو بابيتو.ههههههههههههه

و قالوا لك اختر خبر يسرك وحنا نحقق؟؟
بس لو هتحققوها ..اذا كان كدا مااااااااشى ههههههه..لا بجد الخبر ان حد يقولى انك خلصت الكليه واتجوزت كمان اللى ف دماغى هههههههه.. بس ده وعد انكو هتحققوه ههههههههههه

لو قالوا لك الحياة حلوة؟؟
هيا حلوه طبعا بس مش ف كل الاوقات.....وعلى راى الشاعر ..الحياه حلوه للى عيشينها هههههههههههههه

لو قالوا لك الموت أهون؟؟
عادى كل اللى يجيبه ربنا كويس هههههههههه

لو قالوا لك متى ستعلن الحزن؟؟
بجد. لو محققتش احلامى

لو قالوا لك اختصر أحلامك فما ستقول؟؟
الله... مانا قولت بس معلش هقول تانى .احلامى ياسيدى ان اخلص الكليه دى واشتغل واتجوز مى لف واعيش انا وهيا ف تبات ونخلف صبيان وبنات هههههههه

دى اشئله فى لحظه صدق مع نفسك
وسؤال كمان معلشى بقى يا حبى
لو قلتلك وبصراحه انت معاملتك مع الناس عامله ازاى والصفه المميزه ليك والمش محبوبه فيك
انت شكلك كده مستخسر فيا انى ارتاح شويه بس عادى ولا يهمك ههههههههه........انا بعامل الناس بجد بكل حب وطيبه وبعامل كل واحد على اد عقله. اما اصفه المميزه فيا انى مبزعلش من الواحد بسرعه او خالص عادى ..بفصل يعنى..اما الصفه المش محبوبه بقى ..اسيبها ليكو بقى انتو اللى تتطلعوها.ههههههههه

انت لو اتجوزت زوجتك هتكون بالنسبه ليك ايه ودا مش سؤال والسلام يعنى متقوليش هتكون مراتى ههههههههههه
هتكون ليا كل حاجه مش مراتى.ههههههههههههه

لو خيروك بين حد عزيز اى يكن عليك وبالف بعد الشر عليك الموت من تختار والسؤال ده لو مش عايز ترد اكيد معاك كامل الحريه
بجد انا مش فاهم السؤال ممكن توضحه ف الاسئله اللى جايه

كفايه او كدا ويارب اكون ضيف خفيغ على الكرسى
اخيراااااااااااااااا ...ثاااااااااانكس ياميدو كتييييييييير
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 2:06 pm

مش هتجاوب عليا بقي ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا مليش دعوه
يعني جاوبت كله واسالتي وقفت ف الزور Crying or Very sad Sad Sad
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 3:20 pm

هههههههههههههههههههه لا هجاوب انا اقدر ....بس انا كنت بارتاح شويه بس
medomax
medomax

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 4:18 pm

انا بحب جدا فترة الاعداديه وهموت وعايز ارجعها تانى ...هترجعنى ياميدو..ههههههههه

نرجعك يا حوده وماله هههههههه
من شرايين واورده ودم ههههههههههههه
لا يا رااااااااااااااااجل
بجد.. لما مصر كسبت الجزائر ف كاس الامم الاخيره ف انجولا.هههههههههههههه
اهى دى الاجابات ولا بلااااااااش ههههههههههه
ثانكس يا مستر على كل حاجه وانا مش هسئل يا سيدى هسيبك تجاوب وبعدين اسئل لكن بالنسبه للسؤال
هو لو خيروك بين حياة حد عزيز عليك وبين انك لقدر اله تموت لو العكس
ان عارف ان سؤال بايخ واتسئلته انا قبل كدا
ولو مش عايز ترد
افرى ثانكس اوك
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 4:22 pm

معلش بقي هتقل عليك شويه
استحملني
لا ولا يهمك..از يو ليك

- حقيبة اسرارك عند من تودعها ؟
بجد بجد هعينها تحت سريرى..هههههههه..لا بجد عند اى واحد صاحبى باثق فيه

- أحد علماء النفس قال ذات مرة أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء .. ماذا ترى أنت ؟؟؟
لاااااااااااااا خالص انا عن نفسى معرفش اعيش من غير اصدقاء انا ..مين اللى قال كده هتهولى ههههههه

- أين تأخذك ذروة الغضب ؟
لبعيييييييييييد هههههه...لا بجد انا بكتم غضبى جوا نفسى وبظهره ف بعض الاقات

- متى يقسو قلبك ؟
ليه كده بس مش هيقسا ولا حاجه

- هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟
اها كتييييير جدا

- ما هو انطباعك عن السياسه ؟
انا مبحبش اتكلم ف السياسه كتير بس الوضع هوا اللى بيحتم ع الواحد انه يتكلم فيها..بس انا بقول هيا حلوه ووحشه ف نفس الوقت

- متى تخجل من نفسك ؟
لما اعمل حاجه غلط او مش راضى عنه ..مش اخجل بس لا هستحقر نفسى كمان

- في زمن البحث عن المادة ... عن ماذا تبحث أنت ؟
ابحث عن الراحه والسعاده

- ماهو هدفك بالحياة ؟
هدفى بسيط جدا بس صعب ف نفس الوقت انى اعيش فى سعاده وراحة البال..ده مش هدف بس ممكن تعتبريه هدف ههههههههه..بس بجد انا عايز اخلص واتجوز مى لف ونعيش انا وهيا فى سعاده طول العمر

- ضمن من تصنف نفسك سلبي ام ايجابي ؟
انتو شايفين ايه هههههههههه..لا بجد الانسان فيه الغلط وفيه الصح بس الواحد اكيد ميمفعش يشكر ف نفسه..علشان كده بقول ان انا سلبى

-
رتب هذه الكلمات حسب الافضليه لديك
الصحه _المال _الاولاد _الزوجه او الزوج _الحصول على اعلى المناصب _راحة البال
الصحه_راحة البال_الزوجه_الاولاد_الحصول على اعلى المناصب_المال

- عندما يحتد النقاش وتحس انك تناقش موضوع لا جدوى من مناقشته لانه لن يتغير الوضع ماذا تفعل ؟
احاول مره تانيه ...لو مفيش خااااالص بقى خلاص هما حرين انا هتعب نفسى ليه ..انا ناقص ههههههههه

- عندما تتناقش ايضافي موضوع وفي النهايه بعد اصرار منك بالبدايه انك على حق فتكتشف ان الذي امامك على حق ماذا يكون ردة فعلك ؟
هو انا هتحرج اه وهيكون شكلى وحش .بس عادى المهم الراى الصح هو اللى يمشى ويتنفذ

- لو تفاجئت بخيانه شخص عزيز ايا كان كيف تتصرف معه ؟
خيانة ايه بس الله؟...ربنا ما يجيب خيانه ابدا ..مش هرد علشان لسه مفيش حد بيفكر يخونى ..وتبقى امه داعيعه عليه لو حد يفكر بس ههههههههههه

- لو طلب منك تولي منصب الوزير من تختار من الوزارات وماهي قراراتك ؟
لا بجد انا محبش اكون مسؤول كبير كده..بس الرد ع السؤال هيا هتكون وزاره الماليه ..ازود الاجور وهبسط الشعب ع الااااااااااخر ههههههه

ايه اكتر شئ بيعجبك فى البنت ؟ كلامها منظرها اخلاقها ...؟
اخلاقها اولا وكلامها ثانيا واكيد لما يكونو كويسين هتبقى منظرها كويس..ومتوقعنيش ف الغلط بقى هههههههههه

مواصفات فتاهاحلامك ايه ؟
مواصفات بسيطه جدا انها تكون محترمه وبنت ناس كويسين وتسمع كلامى وتكون مبتزعلش بسرعه...اظن هذه المواصفات متوفره ف الاسواق وفيه منها صينى كمان ومبيكسرش هههههههههههههه

تحلمبايه دلوقتى ؟
انامبحبش احلم وانا صاحى اما انام هبقى اقولك..ههههههههه

ايهالامل الى نفسك تحققه ف حياتك ؟
املى ان انا اخلص واشوف مستقبلى وكده بقى.....

لو معاك ورد احمر تديهم لمين ؟
My Heart

اهو جاوبت اهو مش تزعلى بقى..ههههههه
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 55

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 4:54 pm

من يستحق
لقب ((العضو الوفي للمنتدى))
؟؟
My Love Egypt
ميرسي ليك!!!!!!!!
انا كده هسألك بقا هههههههههههههههه
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 5:47 pm

شويه اسئله بسيطه بقي هختملك بيها يومك الجميل دا
يلا تيك ذس كويتشنز
ماشى اما نشوف البسيطه دى...

-ماهو لونك المفضل ؟
اللون الاحمر بموت فيه .انما الابيض بكرهه.انتو فاهمين طبعا هههههه ومفيش حد يزعل منى

-من هو مثلك الاعلى ؟
اول حاجه الرسول(سيدنا محمد)عليه الصلاة والسلام.. وبعده بابايا وجدو ابو بابيتو..ههههه

-ماهي حكمتك بالحياة ؟
حكمتى ان انا بعمل كل حاجه ف وقتها ومباجلهاش لليوم التانى..مش كسلان يعنى ههههههههههههه

-ماالذي يحزنك ؟
اللى يحزنى اللى حد يجبرنى ان اعمل حاجه انا مش راضى عنها..بس هعملها هعملها وانا مجبر

-ماالذي يغيظك ؟
اللى يغيظنى ان ماما متكنش عامله الاكلات اللى بحبها..ههههههههههه

-ماالذي يفرحك ؟
اللى يفرحنى ان يكون اهلى فرحانين والناس اللى حوليا يكونو فرحانين..

-افضل شخصيه في رأيك ؟
الرسول عليه الصلاة والسلام

-فنانك ومطربك المفضله؟
محمد حماقى

-لو خيروك تكون مشرف أي قسم تختار ؟
اهو مانا مشرف منتدى الحب

-من هم الأعضاء اللي تود مصادقتهم ؟
كل الاعضاء والله .......كلهم كويسين ومحترمين

-من هم الأعضاء اللي تتمنى تشوفهم؟
كلهم برده والله

-من العضو اللي تحب يضيفك لقائمة الأصدقاء ؟
عادى بقى ..اى حد..اققولك كلهم برده هههههههه

-رأيك بـ الصداقـه بيـن الجنسيـن؟
من راييى انها عادى بس ف حدود الزماله والصداقه بس..ودا راييى انتو اكيد عندكو راى تانى

-عضو عاجبتك صورته الشخصيه وتوقيعه ؟
سمارت نيرس

-عضو نشيط... ؟
لولو

-عضو مفقود... ؟
Ahmed Medo

-عضو واثق من نفسه ... ؟
سبايدر

-عضو داخل مزاجك ... ؟
ايوووش

-عضو تتمنى تلقتي به ... ؟
كل الاعضاء والله

-عضو مثقف ... ؟
ميدو ماكس

-عضو نفسك تغير اسمه ... ؟
العبد لله هههههههه

-عضو نفسك تكفخه هههه ... ؟
لا مفيش مش لازم

-عضو نفسك تقول له ( برافو عليك ) ... ؟
هيرو

- عضو تبي تهديه بيت شعر ايش هو بيت الشعر ؟
اوت اوف لف..بس مش فاكر دلوقتى اما افتكر هبقى اققول

-ماهو رأيك بالحب ؟
هو احساس جميل جدا بس لازم يكون فيه توافق ...ولازم الحب يكون ف كل حاجه مش لازم يعن اللى ف دماغكو.ههههههههههه

- صــف نفســـك بكلمتيـــن فقـــط..!
مش عارف.هههههههه

-مــاهــو الشــئ الذي ندمــت علــي عمـلــــه؟!؟
بجد انا ندمت على حاجات كتير بس والله مانا فاكر منها حاجه دلوقتى اما افتكر هقول والله

-كـلمـــة تمنيـــــت ان تسـتطيـــع سحـبهــــا؟!؟
اسحبها ليه طيب ..امال انا قلتها ليه ..انا اما اطلع كلمه لازم افكر رايحه فين ولمين

-آخـــر شخـــص تتـــذكــــره قبـــل أن تنـــــام؟!؟
هههه..My Love

-جــريمــة تتمنـــي لـــو تستطيـــع ارتكابهــــا؟!؟
جرية ايه بس ....لا مفيش جرايم ولا حاجه

-حمـامة زاجـــل حاملـــة رســالة لـك,,,من من تتمنـى ان تكــون؟!؟
من My Love

-شخـــص لطــالما حـــلمـــت بــــه؟!؟
هقول ايه بقى اكيد هيا طبعا...وانتو عارفين انا بتكلم عن مين.هههههههه

-دمـعـــه انـذرفــــت رغـمــاً عنـــك؟!؟
لااااااااا مفيش داعى اققول هنكد عليكو ليه ..خلينا هنا هههههههههه

-مـوقـــف صــدمــك ولــن تنســــاه؟!؟
وانا بجيب نتيجه الثانويه العامه .ولحد كده وخلاص هههههههههه

-شـخــص تتمنــي الإنتقــام منـــه؟!؟
لا لا مفيش انتقام ولا حاجه..وانا لما احب انتقم لسه هتمنى ههههههههههه

-شــئ او عمــل لا تستطيــع مســامحته؟!؟
لا الطيب احسن.. بس اطلعى منها بس انتى.ههههههههه

-شــئ او شخــص غيــّر مجــري حياتـــك؟!؟
بجد انا فيه واحد غير مجرى حياتى وكان زمانى مش ف الكليه دى اصلا بس يلا حصل خير...اللى انا فيه دلوقتى حلو برد..كفايه انى عرفتكم

-حلم لا تستطيـــع تحقيقه؟!؟
بس الاول الحلو يحصل وبعد كده نبص للمش حلو وكله بامر ربنا طبعا

-كلمة تود سماعها كل يوم؟!؟
دعاء من امى

-طالع رحله بريه من تاخذ معك ؟؟
لا مش هاخد حد ..انا مبحبش الرحلات البريه.

- غرق المنتدى ومعك قارب مايشيل الا ثلاثه من تاخذ معك ؟
لا انا مش هاخد حد اللى عايز يركب يركب..بمزاجه انا مش هقوله لا..المركب مركبكم ههههههههه

ها؟كفايه ولا اكمل؟
انا تحت امر حضرتك يا مستر
لو عايز انا موجوده اهو
لاااااااااااااااااا بجد كده كفايه عليكى كده...ولا اققولك اللى انتى عيزاه انا مبتهددش..از يو ليك.هههههههههه
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 5:54 pm

ماشى ياميدو يعنى هترجعنى لاعداديه والله تبقى عملت خير فيا بجد...دى احسن مرحله بالنسبالى....

انما عن رد السؤال لالاسف مش هقدر اجاوب..... سؤال صعب الصراحه..سوووورى مش هقدر
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 6:06 pm

يعنى لو مكنتش قلت كده مكنتيش هتسالى ..ههههههههههههه ..لو عندك اعتراض عليه ممكن نغيره عادى ممكن نقول مش وفيه هههههههههههههههههه.. بس لا بجد دا من وجهة نظرى

ثاااااااانكس كتيير...ومستنى اسالتك
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 10:23 pm

ايييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه يا عم الدبلوماسيه دي
نو مينفعش نكمل مع بعض كداههههههههههههههه
هنتعب مع بعض كتير شكلنا
نونونونو بلاض لف ودوران ايه ده مش عارفه اخد منك لا حق ولا باطل هههههههههههه
بقولك بلاش اللون دا معايا بدل ما احط اسئله هتندم عليها انا بحذرك
بحذرك يا اادهم يا شاذلي ان لم تدفع ساقتلك واقتل بنتك ثم اقتل كريمه السكركيره
 وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 995633
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 10:38 pm

ها
انا بيصعب عليا نفسي اسيبك كدا
بحب اشغلك خد الشويه دول مزمز فيهم كدا ع ما اشوفلك حاجه حلوه ههههههههههههه

نــبدأ

. ماذا ستكتب لنا لتعبر عن حياتك التي عشتها الى الان في كلمات قليله ؟

. اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من تبكي؟

من ستختار ليمسح دموعك ؟

لو خيروك بين حبيبك وبين اعز صديق فمن تختار ؟

.ماهو تقييمك لهذا المنتدى بصراحه ؟

.من يسكن قلبك؟

.هل تعتقد ان حظك سيئ؟

.هل هزمك حزنك في يوما من الايام؟

.((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟

.(( اللي راح راح وماتفيد كلمة ياريت ))
إذا أردت ان توجه هذه العباره لنفسك, فماذا تقصد بها ؟

.(( انت كل شيء بحياتي )) لمن تقولها ؟

متى اخر مره بكيت؟

اي الدول تتمنى ان تزورها ؟

هل لديك الجرأه ان تقول عمرك أمامنا ؟

هل انت راضي عن نفسك ؟

.هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذا ؟

.ايهما اهم شهادتك الجامعيه أم الزواج ممن تحب ؟

.هل تعترف بشيء اسمه الصداقه بين الرجل والمرأة ؟

.هل انت مدمن تفكير؟

.من هو اكثر شخص تفكر فيه؟

.اذا تم تعيينك ملكا لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟

.هل تكره شخص بشده في حياتك ؟

.ما هو اقتراحك الذي تتمنى ان يحدث في هذا المنتدى ولم يحدث الى الان ؟

.هل ملابس الشخص امامك تؤثر فيك لتأخذ عنه انطباع ؟؟

.ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟

اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعل ؟؟

.حكمة تؤمن بها جدا؟؟

.عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟

ماهو اجمل اسم لولد واجمل اسم لبنت من وجهة نظرك؟

.ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت مليون ؟

.هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه ؟

.اعتذار تريد ان تقدمه لمن؟

خمسه وجايه تاني
اتسلي ف دول ع ما اجي
يلا كبااااااي
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 10:48 pm

هههههههههههههههههههههه انا دبلوماسى اه بس مش بلف وادور والله اللى ف دماغى بقوله بس بدملوماسيه شويه بس.......بس والنبى ما تقتلى كريمه السكركيره...ال سكركيره ال...ههههههههههههه
THE SPIDER
رئيس مجلس الادارة
رئيس مجلس الادارة
THE SPIDER

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 11:10 pm

هو مزاجكـ غالب الوقت (هادي ـ عصبي ـ....الخ )

2ـ ماهو أفضل أوقاتك في اليوم؟؟؟

ـ
2/ اكثر شي يزعجك ويكدر مزاجك ؟

3/ اكله تحبها غير كشرى الصباحى ههههههههههههه؟

4/ موقف طريف ؟

5/ كلمة توجهها لادارة المنتدى ؟

4ـ ماهو أكثر مايحزنكـ ـ يفرحكـ ؟؟؟

5ـ مين قدوتكـ بالحياة؟؟

6ـ اش هوايتكـ ؟؟

7ـ هل انت شخص غامض .. أو واضح وصريح ؟؟

8ـ مين بئر أسراركـ؟؟

9ـ مين أكثر عضو تهتم له بالمنتدى و خارج المنتدى >>شخصين ؟؟

10ـ مبسووط بالكرسي  وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Wink؟؟

ـ حكمة تمشي بها فحياتكـ؟؟
ـ أفضل مرحلة مريت فيها؟؟

ـ حلم طفولتكـ؟؟
ـ شي او انسان تتمنى وجود فحياتك؟؟
ـ شي او انسان تتمنى تمحيه من حياتكـ؟؟
ـ أكثر كلمة ممكن تفرحكـ ـ تحزنكـ ؟؟
ـ بماذا أو كيف تنفس عن غضبكـ ـ حبكـ؟؟
ـ آخر كلمة سمعتها اليوم؟؟
ـ احساس تفتقد وجوده فحياتكـ؟؟
ـ ماهو أجمل احساس في الكون بالنسبة لكـ؟؟
ـ مين الشخص اللي ممكن تعطيه ظهركـ وتسلم له كل أموركـ >>تثق فيه كثير؟؟
ـ ماذا تنتظر من الآخرين في حياتكـ؟؟
ـ ماذا ييعني لكـ الآتي في أكثر من 3 كلمات:
*الأمان :؟
*الحنان:؟
*الثقة في النفس:؟
*المال:؟
*السيارة وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Funny2
*الصداقة:؟
*الرومنسية:؟
*المرأة:؟
ـ ما مواصفات فتاة أحلامكـ >>بصراحة وأكثر من 7 كلمات وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 10111؟؟
ـ أكثر انسانـ/ة ترتاحله؟؟
ـ كيف تتخيل نفسك بعد 10 سنوات ؟؟
شوية صغرين بس يا حوده ولسه الباقى قريب يا حبيبى هههههههههههههههه
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 11:21 pm

كل الناس بتسأال وانت مش عايز ترد
مش عارفه ايه دا هضطر اتخذ اجراء غير قانوني معاك هههههههههههههه
عموما خليك الاسئله هتفضل تتراكم وانت حر ف النهايه مش هتلاقي وقت تحل حاجه هههههههه
وهنسحب الورقه وهسقطك حتي لو كنت حالل حشيلك الماده
اما نجرب كدا جبروت الدكاتره معاك هههههه
ضى القمر lolo
ضى القمر lolo

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 11:33 pm

ايه اللى انا شيفاه ده كل دى اسئله مش اتجاوب عليها لالالا احنا مش ينفع عندنا الكسل ده وطبعا فيه فرض عقاب انك
لو مش جاوبت اول باول ع الاسئله خصوصا اسئله ناس كده هتقعد اسبوع كمان والمده هتزيد يالا بقا شوف احنا كرمينك ازاى ده عرض حصرى

يالا نيتدى
بسم الله الرحمن الرحيم

-لو في يوم جه عندك أعز أصدقائك و قال لك أنه قتل شخصا
و لا مكان لإخفاء الجثة غير بيتكم فما يكون موقفك ؟
2-
في نظرك ماهو السن المناسب للزواج عند المرأة و الرجل؟
3-
إذا عرض عليك الإشراف في منتدي اخر هل ستقبل؟
4-
هل تعتقد أنك ستكون مشرفا مثاليا ؟
5-
هل تعمل ؟
6-
إذا نعم ماهو نشاط عملك ؟
هههههههههه7-إذا لا لماذا يا كسول؟
-11-
ما رأيك في نشاط المنتدى؟
12-
ما رأيك في المعصرة؟
13-
إلى أين تريد الوصول في المنتدى ؟مراقب نائب؟
14-
عندما كنت في الثانوي كيف كانت علاماتك
15-
و الآن هل أنت متفوق؟

2-ورقة وقلم ماذا تكتب عليها ولمن توجهها ؟
3-
هل تحب القهوة ؟
4-
كيف تحبها
5-ما هو الهدوء

6-مثلك الأعلى ؟
7-
ماهو إحساسك الآن؟

8-متى يقسو قلبك ؟
9-
إذا بكيت الآن من ستختار ليمسح دموعك ؟

10-
مع من تحب تمضية الوقت غالبا ؟
11-
ماذا تفعل عندما تستيقظ صباحا؟
12-
إذا شفت شخصين يتشاجران هل تحاول الفك بينهما ؟

ولنا عوووووووووووده
the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 12:48 am

ها
انا بيصعب عليا نفسي اسيبك كدا
بحب اشغلك خد الشويه دول مزمز فيهم كدا ع ما اشوفلك حاجه حلوه ههههههههههههه
امزمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طيب ماشى اما نشوف

نــبدأ

. ماذا ستكتب لنا لتعبر عن حياتك التي عشتها الى الان في كلمات قليله؟
اهااااااااااااا..ماشى عموما كده حياة اى واحد خليط بين
السعاده والحزن والكابه والفرح..وانا بقى اكيد مش هكون على طول حياتى
سعيده او حزينه يعنى شويه كده وشويه كده والسعاده اكتر والحمد لله

. اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من تبكي؟
بجد لو هبكى دلوقتى هبكى علشان احوال مصر دلوقتى...بجد انا حزين جدا

من ستختار ليمسح دموعك ؟
هختار منديلى طبعا هههههههههههه..
لا بجد هختار اى حد قريب من قلبى زى ماما مثلا..

لو خيروك بين حبيبك وبين اعز صديق فمن تختار ؟
بصى بقى انا ف الحاجات دى بفصل بينهم مبربطهمش خالص ببعض.... بس بجد مقدرش استغنى عن اى حد فيهم سواء كان صاحبى او حبيبتى

.ماهو تقييمك لهذا المنتدى بصراحه ؟
انا جاوبت ع السؤال ده قبل كده ..الله هيا شغلانا ولا ايه هههههههههه. لا بجد هو منتدى محترم جدا واتشديت ليه جااااااامد

.من يسكن قلبك؟
My Love

.هل تعتقد ان حظك سيئ؟
انا اجبت قبل كده ع السؤال ده ..وقولت ان انا مبهتمش بحكاية الحظ وبقول عليه انه قدر وربنا كتبهولنا..وقدرى الحمد لله يعنى كويس مفيش قدر مش حلو..

.هل هزمك حزنك في يوما من الايام؟
هزمنى؟؟؟؟؟ لا خالص انا كتير بتغلب عليه بس احيانا بيهزمنى اما اكون حزين جامد

.((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟
لواحد صاحبى الله يرحمه

.(( اللي راح راح وماتفيد كلمة ياريت ))
إذا أردت ان توجه هذه العباره لنفسك, فماذا تقصد بها

عن كل حاجه عددت عليا وكنت عايز اعملها ومعرفتش بس يلا ميمفعش...على راى عدويه اللى راح راح ياقلبى وشكوتك لله.هههههههههههههه

.(( انت كل شيء بحياتي )) لمن تقولها ؟
My Heart

متى اخر مره بكيت؟
مش فاكر والله..ومش هروب ولا لف ولا دوران والله ههههههه

اي الدول تتمنى ان تزورها ؟
انا عايز اروح فرنسا..علشان اجيب برفانات وتيشرتات ..ها هتودونى هههههههههه

هل لديك الجرأه ان تقول عمرك أمامنا ؟
ليه لا 10 سنين بس هههههههههه...لا بجد انا عندى 19 سنه وشهر

هل انت راضي عن نفسك ؟
بجد لحد دلوقتى يعنى ..بس لما اعمل اللى ف دماغى بعد كده ان شاء الله هكون راضى جدا

.هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذا ؟
انا؟؟؟ بفضل الزواج العاطفى لانه فيه الزوجين بيكونو عارفين بعض كتييييير وعارفين شخصية كل واحد منهم. ومحدش يعمل حاجه التانى بيضايق منها..دا راييى معرفش انتو رايكم ايه بقى

.ايهما اهم شهادتك الجامعيه أم الزواج ممن تحب ؟
والله الاتنين بيكملو بعض لو ماخدش شهاده مش هشتغل ولو مش هشتغل مش هقدر افتح بيت ولا اتجوز..وهكون كده ظلمت البنت اللى معايا ..ولا اييييييييه

.هل تعترف بشيء اسمه الصداقه بين الرجل والمرأة ؟
اهاااااااااا ايوه ليه لا

.هل انت مدمن تفكير؟
لا خالص مبحيش افكر كتييييير بس يعنى ممكن افكر ف حاجات

.من هو اكثر شخص تفكر فيه؟
بجد والله مستقبلى..وازاى اخلص وابدا اشوف مستقبلى

.اذا تم تعيينك ملكا لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟
التوحيد..انا مبشفش اى دوله عربيه بتقف جمب دوله تانيه خاااااااااالص..فلازم يكونو يد واحده

.هل تكره شخص بشده في حياتك ؟
لا خالص مبحبش اكره حد

.ما هو اقتراحك الذي تتمنى ان يحدث في هذا المنتدى ولم يحدث الى الان ؟
انا عايز حكاية الكرسى دى تتشال خالص..ههههههههههه لا بجد هو منتدى حلو وكفايه الاعضاء اللى فيه

.هل ملابس الشخص امامك تؤثر فيك لتأخذ عنه انطباع ؟؟
لا خالص مش لازم

.ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟
انه يكون اجتماعى وبيتكلم مع الكل ومرح كده

اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعل ؟؟
مش عارف بجد انا موقعتش ف الموقف ده قبل كده

.حكمة تؤمن بها جدا؟؟
هيا مش حكمه بس انا بعتبرها حكمه..ان الله لا يضيع اجر من احسن عملا...

.عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟
بجد مش فاكر دلوقتى هبقى اققول بعدين

ماهو اجمل اسم لولد واجمل اسم لبنت من وجهة نظرك؟
اجمل اسم لولد(محمد)
وبنت(أيه)ده من وجهة نظرى

.ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت مليون ؟
هتطلع امى تحج

.هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه ؟
لا خالص والله هملك ايه يعنى..دانا غلباااااااااااان ههههههههههههه

.اعتذار تريد ان تقدمه لمن؟
انا بعتذر جدا لبابا كنت عايز كان عايز منى حاجات اعملها بس معملتهاش..ههههههههه

خمسه وجايه تاني
اتسلي ف دول ع ما اجي
يلا كبااااااي
لاااااااااااااااااااااااا براحتك متجريش بس اصل تتكعبلى ف السلمه المكسوره ههههههههههههه...ثااااااااانكس يااييوى
ayosh
ayosh

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 1:00 am

ههههههههههههههههه
بردو مفيش فايده من الواضح يا لؤلؤه اننا هنضطر نمدله الكرسي لمده اسبوع لو مش جاوب كويس هههههه
هههههههههههه
ولا اقولك بلاش اصله صعب عليا معلشي بقي خليها عليا المره دي
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى
HERO_ELMASRY

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 11:56 am

لو بايدك انك ترجع الماضى
بس
متحددلك انك لو رجعت للماضى هتغير حاجه واحده بس انت ندمت عليها

هتبقى
ايه هى؟؟

أوك
لا
حاجه سر ولا أى كلام م دة

لا مش
هلف ياخويا ...بس بجد بجد هبقى افكر واققولك بجد..هههههههههه

بص بقى
دى
معلومه هختبر طيبتك فيها

لو
واحد جاهل طلب انك تعلمه حاجه

هتعلمه؟؟ ولا لأ؟

بجد لو هعرف اعملهاله هعمله وباتقان ليه ...علشان
برده الاقى اللى يساعدنى لو حاجه صعبه عليا برده ....ولا ايه

مش عارف ليه يا ماستر أنا مش مستريح لاجاباتك يا واد
اجابات مش كامله
ركز عشان مش تفضل طول عمرك ع الكرسى
مهو احنا طول م احنا حاسين انك بتلف وبتدور مش هنشيلك م ع الكرسى

وكمان السؤالين بتوعى دول
فين الموقف انت قولت هتفتكر وتقول
بقالك شهر حرام عليك
أفتكر أنا يعنى ولا ايه
وموقف الجاهل ده
أنا تقييمى لك صفر فيه
فكر تانى وقول الاجابه

وهسيبك لحد م أشوف باقى اجاباتك وأعلق ع كل فتفوته
مش أنا هيرو حبيبك بقى
أنا هوريلك الحب يا روحى
هههههههههههههههههه
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 12:14 pm

the_master كتب:
يعنى لو مكنتش قلت كده مكنتيش هتسالى ..ههههههههههههه ..لو عندك اعتراض عليه ممكن نغيره عادى ممكن نقول مش وفيه هههههههههههههههههه.. بس لا بجد دا من وجهة نظرى

ثاااااااانكس كتيير...ومستنى اسالتك

ميرسي ليك مره تانيه
وانا اعتز برأيك ده
يارب ناس تانيه كده في دماغي يكونوا موافقينك
ومتخفش يعني هجيبلك سؤالين سهلين
دونت ورري
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 12:59 pm

كام سؤال ع السريع ممكن تحلهم الصبح مع كوباية نسكافيه

ما هو الشئ الذي من خلاله تقيم الاشخاص؟؟؟
عبر عن هذه الكلمات باسلوبك:
الصداقه:
اللامبالاه:
الحب:
الوفاء:
الخيانه:
الحب:
الكذب:

انت مسجل في كام منتدى؟؟؟

مسجل في كام منتدى؟؟؟

معاك 3 وردات تهديهم لمين؟؟؟

نقطة ضعفك تكمن في.......؟؟؟

شخصيتك في كلمه واحده؟؟؟

ايه اللي قلته اول ما شفت عضويتي؟؟؟؟؟

قسم عايزه يتحذف من المنتدى؟وليه؟

طالما انك عارفني
ايه رايك بشخصيتي غير الوفاء ههههههههههههه؟؟؟؟؟؟

ايه اكتر حاجه بتدايقك في المنتدى؟؟؟

حاجه بتميزك ف البيت؟؟؟؟

ايه هوه شعورك أول ما شفت اسئلتي؟؟؟

يارب اسئلتي تكون خفيفه عليك
يااااااااااارب

the_master
مشرف منتدى الحب
مشرف منتدى الحب
the_master

مُساهمةموضوع: رد: وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!    وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 2:49 pm

هو مزاجكـ غالب الوقت (هادي ـ عصبي ـ....الخ )
دلوقتى هااااااااادى جدا ...بس اما نشوف اخر الاساله ممكن اتعفرت..ههههههههه

2ـ ماهو أفضل أوقاتك في اليوم؟؟؟

افضل اوقاتى بيكون بعد العصر علشان بروح العب فيه كوره..واحيانا بالليل علشان بشوف صحابى وباعد معاهم

2/ اكثر شي يزعجك ويكدر مزاجك ؟
انى اصحى بدرى ف ايام الدراسه وخصوصا ف الشتا..

اكله تحبها غير كشرى الصباحى ههههههههههههه؟
ههههههههههههههههههههههه انت لسه فاكر ..
لا بجد انا كل الاكلات بحبها بس الاكله المفضله ليا البورى المشوى.بموووت فيه

موقف طريف ؟
هو مش موقف هو اشتغاله عملتها ف واحد صاحبى لففته البلد..بس يوميها ضحكنا ضحك..ههههههه

5/ كلمة توجهها لادارة المنتدى ؟
والنبى ترحمنى وتشيلنى من ع الكرسى ده ..ههههههههه

ماهو أكثر مايحزنكـ ـ يفرحكـ ؟؟؟
اللى بيفرحنى ان اعمل اللى ف دماغى ومحدش يزعل منى ..اما اللى يحزنى جامد ان اى حد يكون شايل منى او زعلان منى.

مين قدوتكـ بالحياة؟؟
انا جامبت قبل كده وقولت ان قدونى هو سيدنا محمد عليه الصلاة والسلام..وبعده بابا وجدو ابو بابيتو..

اش هوايتكـ ؟؟
انت عارفها طبعا ..كرة القدم..والبلايستيشن..والبلى.ههههههههه

هل انت شخص غامض .. أو واضح وصريح ؟؟
اها.انا صريح جدا انت مش شايف الصراحه .هههههههههههههه

مين بئر أسراركـ؟؟
واحد صاحبى بثق فيه جامد وهو برده اسراره معايا

مين أكثر عضو تهتم له بالمنتدى و خارج المنتدى >>شخصين ؟؟
لايه الاحراج دا بس..كل الاعضاء والله بهتم بيهم..بس لو مصمم هيكون هيرو وسبايدر..

مبسووط بالكرسي  وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Wink؟؟
اهاااااااااااااااا مبسوط كتيييييييير .انت مش شايف الانبساط اللى انا فيه ..هبقى اعزمك ف يوم تيجى تتبسط معايا ههههههههههههه

ـ حكمة تمشي بها فحياتكـ؟؟
انا قلت قبل كده انها..ان الله لا يضيع اجر من احسن عملا..وكمان انا ماشى بحاجه كمان وهيا ..كما تدين تدان

ـ أفضل مرحلة مريت فيها؟؟
احسن مرحله ليا هيا فترة الاعداديه..وميدو قالى هنرجعك ليه ومرجعنيش.هههههههههه رجعنى انت ياسبايدر

ـ حلم طفولتكـ؟؟
الواحد وهو صغير كان بيحلم بحاجات كتيره ..ولما كبرت بقا حسيت انه كان تهياات..الواحد كان خياله واسع جدا كنت بحلم ان اشترى طياره بقى وفيلا وكده بقى..اطفال بقى هههههههه

ـ شي او انسان تتمنى وجود فحياتك؟؟
راحة البال..لو اتحقق هكون ف قمة السعاده

ـ شي او انسان تتمنى تمحيه من حياتكـ؟؟
الحزن..عايز اشيله بس مش عارف

أكثر كلمة ممكن تفرحكـ ـ تحزنكـ ؟؟
اللى يفرحنى ان اسمع دعاء لامى..اما اللى يحزنى فهو بقى اللى يقولى ادخل ذاكر..بزعل وبتضايق مووت

ـ بماذا أو كيف تنفس عن غضبكـ ـ حبكـ؟؟
الصراحه انا مبحبش اظهر غضبى كتير ..علشان لو ظهرته بتنرفز وبكون مش عارف انا بعمل ايه...اما حبى هبروح اققول للى بحبها بحبببببببك. على طول ههههه

ـ آخر كلمة سمعتها اليوم؟؟
بجد بجد.ازيك..هههههههههه

ـ احساس تفتقد وجوده فحياتكـ؟؟
الغدر..بجد لسه مفيش حد غدر بيا...وياويله اللى بيفكر بس. ههههههههه

ـ ماهو أجمل احساس في الكون بالنسبة لكـ؟؟
وانت بتاكل طبق الكشرى الصباحى.ههههههههههههه ..لا بجد احسن احساس هو انك تحب شخص وهو كمان يكون بيحبك..انتو فاهميت طبعا

ـ مين الشخص اللي ممكن تعطيه ظهركـ وتسلم له كل أموركـ >>تثق فيه كثير؟؟
اخويا طبعا

ـ ماذا تنتظر من الآخرين في حياتكـ؟؟
انهم يعاملونى زى ما بعاملهم بالظبط انا بعاملهم بكل طيبه وحب هما كمان يعاملونى كده

ـ ماذا ييعني لكـ الآتي في أكثر من 3 كلمات:
*الأمان :؟محتاجه يكون ف حياتى

*الحنان:؟المعامله الكويسه شعور بحب متبادل

*الثقة في النفس:؟شخصيتى كده..لازم اكون واثق فى نفسى

*المال:؟بجد المال اخر حاجه بفكر فيها..الراجل هو اللى بيعمل المال مش العكس

*السيارة وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! Funny2بجد نفسى اجيب واحده بس شويه كده اما اشوف مستقبلى

*الصداقة:؟احلى حاجه ف الدنيا ان يكون ليك اصدقاء يخافو عليك وتخاف عليهم

*الرومنسية:؟دلوقتى بجد الرومانسيه مهمه ليا ف الوقت ده.هههههههههههههههه

*المرأة:؟بجد صح اللى قال عليهم الجنس اللطيف من غيرهم بجد احنا نضيع

ـ ما مواصفات فتاة أحلامكـ >>بصراحة وأكثر من 7 كلمات وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!! 10111؟؟انا جاوبت ع السؤال ده قبل كد ..الله هيا شغلانا ههههههههههههه

أكثر انسانـ/ة ترتاحله؟؟
ترتاح لمين بالظبط مش فاهم..ظبط السؤال وهبقى ارد ماشى ماشى ههههههه

ـ كيف تتخيل نفسك بعد 10 سنوات ؟؟
بس ياارب نعيش كمان 10 سنوات ...بس انا بقول يارب اتخيل نفسى راجل محترم الناس كلهم يحبونى واعيش مرتاح البال وسعيد مع شريكة حياتى

شوية صغرين بس يا حوده ولسه الباقى قريب يا حبيبى هههههههههههههههه
ماشى ياسبايدر ياحبيبى...مستنى بقيت الاساله..

وسع وسع the master ع كرسي الاعتراف ...كل اللي ف نفسه حاجه يقولها !!!!!!!
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية