منتدى تمريض المنصورة
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Aa55a064e87af3a1c95a160d88272b425g
منتدى تمريض المنصورة
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Aa55a064e87af3a1c95a160d88272b425g
منتدى تمريض المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول
*بسم الله الرحمن الرحيم * اهلا وسهلا مرحبا بكم فى منتدى تمريض المنصورة* *منتدى تمريض المنصورة يرحب بجميع الزائرين* الاعضاء الكرام والزائرين هذا المنتدى انشىء من اجل خدمة الجميع فمعامن اجل نشاطه وتقدمه نشارك باالردوالمشاركة فى الموضوعات والمسابقات* للشكاوى من الزائرين يرجى كتابتها فى قسم الشكاوى الخاص فى المنتدى*اشترك الان فى صفحة المنتدى على الفيس بوكfuturestars وكون معنا دائما *
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حفل توزيع الحاسبات اللوحية على الطلبة المتفوقين في جامعة بنها
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 28, 2013 11:38 am من طرف رهواندا

» مبادرة مصر اولا المبادرة المثالية
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 20, 2013 9:45 am من طرف رهواندا

» دورات تدريبية لتوصيف البرامج وخرائط بنوعية بنها
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 13, 2013 11:40 am من طرف رهواندا

» حفل خريجين كلية الاداب قسم اللغة الفرنسية وافتتاح مبادرة بداية
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 11, 2013 11:35 am من طرف رهواندا

» هام لجميع الطلبة بالكليات بجامعة بنها
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين مايو 27, 2013 11:15 am من طرف رهواندا

» Pharmacology Questions ..الحق معانا
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 19, 2012 6:33 pm من طرف the death blow

» Nursing role of medication
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 19, 2012 6:29 pm من طرف the death blow

» حملة الدفاع عن هوية مصر الاسلامية
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 14, 2012 12:14 am من طرف eng.mirooo

» هل تعلم؟.....معلومات طبية قيمه جدا
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 08, 2012 3:34 pm من طرف أم معتز

» زوج مخنوق جداااا
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت ديسمبر 17, 2011 5:02 pm من طرف eng.mirooo

» جراحة Disphgia
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 31, 2011 10:43 pm من طرف المصري

» محاضرة الفارما
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 31, 2011 10:40 pm من طرف المصري

» تمريض
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 31, 2011 10:33 pm من طرف المصري

» سؤال هااام جدا
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 15, 2011 5:53 pm من طرف براءة

» رساله لجميع الأعضاء
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 06, 2011 4:06 pm من طرف the death blow

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "

paradise flower
ضى القمر lolo
love dream
myloveegypt
eng.mirooo
Banota Baskota
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Banota Baskota
مشرفة منتدى حواء والقسم الترفيهى والمسابقات
مشرفة منتدى حواء والقسم الترفيهى والمسابقات
Banota Baskota

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Qatarw.com_767381622
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 426850164
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 9

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 23, 2010 12:29 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخباركم؟؟ واحوالكمــــ؟؟؟
ان شاء الله تكونوا كلكم تمام

وجايبة معايا عضو كلكوا بتحبوووووووه وبتحترموووووووووه

انا قلت اكتب التوبيك بتاعه دة يوم المنى ههههههههههههه

شوووووووور كلكوا عرفتوه

*

*

*

*

*

محمد عبدالرؤوف

ضيف كرسى الاعتراف

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Eatraf

الرتبة : الكبير اوى

الاوسمة : وسام القلم المميز

محمد يتفضل بالجلوس ع الكرسى ويكون مستعد لكل اسئلة الاعضاء ويجاوب عليها كلها من غير استعمال اى حق من حقوق الفيتو.

يلا نبدأ ونعد اسبوع ليه بقى ونتمنى يكون كرسى مريح واسبوع موفق لمحمد .

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 24, 2010 11:54 pm

شكرا يا محمد علي اجابتك للاسئله
ومعلش لو كنت تقلت عليك
بس اسئلتي طيوبه اهي ومفيهاش حاجه برا المقرر
خلاص كفايه كده مش هسال حاجه تانيه
اشكرك مرة تانيه

تقلتى إيه بس يا راديس
إنتى تؤمرى وأنا عنيا ليكى
المهم كده خلاص ولا لسه حد عايز يسأل تانى
mrmr
مشرفة عامة
مشرفة عامة

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 25, 2010 5:09 pm

ميرسى يا محمد على اجاباتك
بجد احابات جامدة اوى
وانا متكلمتش عن الحزن والدموع عشان حسيت من كلامك انك قسيت منهم كتير
فقولت ابعد عن المنطقة دى
myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 25, 2010 7:07 pm

مين العضو ال بتحس انك مستريحله ف الكلام؟

هل بتثق ف ال قدامك بسرعه ولا لازم يثبتلك انه اهل للثقه دي؟

هل ممكن تثق ف حد وتحكيله ع كل حاجه وانت عمرك ما شفته؟

هل بتحب الدوشه والهيصه ولا الهدوء؟؟؟

ايه اكتر الالوان ال بتحبها؟؟؟

ايه اكتر حاجه تدايقك ف الشخص ال قدامك؟

كام سؤال كده بساط
خااااااااااالص والله
وهرجع تاني

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 25, 2010 10:39 pm

إنتى يا ماى لاف

هل بتثق ف ال قدامك بسرعه ولا لازم يثبتلك انه اهل للثقه دي؟
لاوم يثبتلى الأول

هل ممكن تثق ف حد وتحكيله ع كل حاجه وانت عمرك ما شفته؟
ممكن

هل بتحب الدوشه والهيصه ولا الهدوء؟؟؟
الهدوء طبعا

ايه اكتر الالوان ال بتحبها؟؟؟
الأحمر

ايه اكتر حاجه تدايقك ف الشخص ال قدامك؟
الكذب والخيانه

live 2 love
عضو محترف
عضو محترف

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 25, 2010 11:16 pm

ربنا يكون فى عونك يا محمد

انا مدخلتش بقالى يومين بس هما عملو الواجب معاك

مش لاقيه حاجة اسألها

خلصوا الاسئله

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 26, 2010 12:00 am

شكرا لمرورك يا لايف تو لاف

بجد إنتى زوق جدا ويا ريت كل الأعضاء زيك
crazy girl

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 26, 2010 12:18 am

ايه الحاجة اللى مش فيك ونفسك تكون فيك؟

عمرك غيرت من حد قبل كدة ؟ ومين الانسان دة ؟

واحدة بتحبها وهى بتحب انسان تانى تعمل ايه؟ وعايزة اجابة منطقية ؟

ليه كل حاجة حلوة عمرها قصير وليه كل شىء فى عيونا دايما بيتغير ؟

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 26, 2010 11:19 pm

ايه الحاجة اللى مش فيك ونفسك تكون فيك؟

هدوء الأعصاب لأن أنا عصبى

عمرك غيرت من حد قبل كدة ؟ ومين الانسان دة ؟
الغيرة مصدر النجاح يعنى أنا لما أشوف حد أحسن منى بأغير طبعا لكن مش عايز حد يفهم معنى الحقد لانى عمرى ما كنت بأحقد لكن أنا شايف إن الغيرة كويسه ومصدر للنجاح

واحدة بتحبها وهى بتحب انسان تانى تعمل ايه؟ وعايزة اجابة منطقية ؟
ما تلزمنيش

ليه كل حاجة حلوة عمرها قصير وليه كل شىء فى عيونا دايما بيتغير ؟

ههههه ماشى يا كريزى جيرل هسألك حماده هلال وأرد عليكى تانى

eng.mirooo
برنسيسة المنتدى و مشرفة القسم العام والاسلامى
eng.mirooo

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Qatarw.com_767381622

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 28
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Jb12869108981

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Wesaam-guse-active

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 2:46 pm

نصيحه توجهها لكل عضو ؟

هيرو

اسبيدر

ميدو

ماي لف

بارديس

مرمر

ايوش

ضي القمر لولو

عود ريحان

بنوته بسكوته

الف دريم

وانا اكيد

وباقي الاعضاء

ايه السؤال اللي توقعت ان حضرتك تتساله ومتسالتوش؟

مين العضو اللي حضرتك كنت عايزه يسالك ومش سال حضرتك؟
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 3:43 pm

نصيحه توجهها لكل عضو ؟

هيرو
عايزك تكون هادى وماتتعصبشى على حد فى البيت خالص مهما حصل

اسبيدر
عايزين نشوفك على معانا على المنتدى حاسس إنك كتير بتكون مش موجود

ميدو

ماي لف
ذاكرى كويس

بارديس
ماتزعليش ومهما حصل إوعى تفكرى تتخلى عن صحابك وإخواتك اللى على المنتدى

مرمر
خدى باللك من نفسك يامرمر

ايوش
بردو تذاكر كويس

ضي القمر لولو
يا لولو ما تخلى الحزن يسيطر عليكى أبدا

عود ريحان
ما تظلميش حد وما تحكميش عليه إلا لما تتعاملى معاه

بنوته بسكوته
بطلى شقاوة شويه

الف دريم
سيبى هيرو فى حالو

وانا اكيد
وإنتى نفسى أقولك حاجات كتيييير يا ميرووو نفسى مثلا تأخدى بالك من نفسك وتذاكرى كويس وتفضلى معانا على طول

وباقي الاعضاء

ايه السؤال اللي توقعت ان حضرتك تتساله ومتسالتوش؟
هو أنا ناقص أسئله
كل الأسئله اللى فاتت دى وكمان عايزانى أتوقع أسئله كمان ههههه كل اللى كنت متوقعه إتسألت فيه الحمد لله ربنا يخليكو ليا يا ميرووووو

مين العضو اللي حضرتك كنت عايزه يسالك ومش سال حضرتك؟
مش هأقدر أقول طبعا يا ميرووو
بس أتمنى الناس اللى سالونى مايزعلو منى لو كنت رفضت الإجابه على أسئله معينه من أسئلتهم
شكرا ليكى يا ميرووو بجد على أسئلتك اللذيذة دى

eng.mirooo
eng.mirooo

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 28
كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Jb12869108981

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Wesaam-guse-active

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 4:04 pm

-ماذا اعطيتك الحياه وماذا اخذت منها

-هديه تتمنى ان تحصل عليها او تتمنى من احد معين يعطيها لك

هل تود ان تكون فيه قوانين لكرسي الاعتراف

واذا كنت تحب انه يكون فيه قوانين
ايه هي؟

ماهي الفرصه او اللحظه التي تجد بأنها لا تتعوض ابدآ ؟

فن آلنسيآن سعآده .., مآ آلذي تتمنى نسيآنه ..؟

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 5:00 pm

ماذا اعطيتك الحياه وماذا اخذت منها
أعطتنى الحياة كل ما أتمناه ومازالت تعطينى
وأنا بأحاول أخد من الحياة كل ما أستطيع أخذة

-هديه تتمنى ان تحصل عليها او تتمنى من احد معين يعطيها لك
عربيه أتمنى أن يعطيهالى بابا كهديه لتخرجى إن شاء الله

هل تود ان تكون فيه قوانين لكرسي الاعتراف
طبعا

واذا كنت تحب انه يكون فيه قوانين
ايه هي؟
عايزين نعمل عدد معين من الأسئله مسموح بيهم لكل عضو عشان مش ماصورة أسئله تضرب فى وش عضو من الأعضاء اللى على الكرسى ههههه
وكمان من حق العضو اللى على الكرسى يرفض الإجابه عن سؤال معين بدون زعل
To keep privacy
ومن حق كل عضو يسأل مرتين إتنين بس عشان يكون المضوع محدد ولكن بالطريق دى أنا مش شايف له حدود خالص
أنا مش قصدى إنى متضايق من الأسئله ولا حاجه بس بأقول رأيى وطبعا أنا مش قصدى أعدل على صاحبة الموضوع بس ده مجرد رأى بصراحه ممكن يكون صح أو خطأ

ماهي الفرصه او اللحظه التي تجد بأنها لا تتعوض ابدآ ؟
لحظة الحب الصادق بين إتنين

فن آلنسيآن سعآده .., مآ آلذي تتمنى نسيآنه ..؟
كل حاجه غلط فى حياتى بأحب أنساها لدرجه إنى بأعتبرها ماحصلت ولا ليها ذكرى فى حياتى خالص

myloveegypt
نائب المدير
نائب المدير
myloveegypt

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 55

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 8:26 pm

إنتى يا ماى لاف
ثاااااااانكس يا محمد مكنتش متوقعه الاجابه

ماي لف
ذاكرى كويس
من عنيا والله يا محمد
بص ها دح الكتاب من الجلده للجلده ههههههههههه

ضى القمر lolo
قمر المنتدى ومشرفة الفرقة الثانية
قمر المنتدى ومشرفة الفرقة الثانية
ضى القمر lolo

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Aaaaa11

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "   كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف  على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب " - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 10:56 pm

اذا كانت عندك ورقه فاضيه شو اكثر شي تحب ترسمه عليها؟ وليه ؟[size=21]

2)
[/size]
قطار حياتك الى اين يتجه ؟[size=21]

3)
[/size]
صف نفسك فى بضع كلمات ؟[size=21]

4)
[/size]
شخص في حياتك تحس انه مظلوم ؟[size=21]

5)
[/size]
حقيبة اسرارك عند من تودعها؟[size=21]

6)
[/size]
احد علماء النفس قال ذات مرة : أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء فما رايك أنت ؟[size=21]

7)
[/size]
أين تأخذك ذروة الغضب و كيف تعبر عنه ؟[size=21]

Cool
[/size]
ما أجمل شيء حبيته فـي المنتدى ؟[size=21]

10)
[/size]
متى يعاندك النسيان ؟[size=21]

11)
[/size]
هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟[size=21]

12)
[/size]
ما هو انطباعك عن الحب ؟[size=21]

14)
[/size]
هل تعتقد انك مقصر فى حق من تحبه ؟[size=21]

15)
[/size]
متى يقسو قلبك؟[size=21]

16)
[/size]
متى تخجل من نفسك ؟[size=21]

17)
[/size]
في زمن البحث عن المادة عن ماذا تبحث أنت؟

1 - ماذا تحب في حياتك ؟

2-
وماذا تكرة ؟

3-
ما هى نقاط ضعفك ؟

4-
هل يوجد حب في حياتك ؟

5-
مامعنى المراة في حياتك ؟

_ ((
مستحيل انساك)) لمن تقولها
هل كنت السبب في يوما من الايام ان تدمر حياة شخص سواء العمليه او الاجتماعيه او العاطفيه؟
ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟

1)
شي عندي تتمنى لو تملكه؟
2)
صفه فيه تتمنى لو تغيرها؟
3)
كلمه توصفني بأختصار؟
4)
اغنيه تهديها لي من قلب ؟
5)
اش اعنيلك وبأمانه؟
6)
سؤال في بالك ليه؟
7)
شي يذكرك فيه؟
Cool
شخص تتمنى اكون مثله؟

طبعا من حقك تجاوب او لاء ممكن يكون فيه اسئله متكرره معلشى اصلهم خلصوا الاسئله كلها
طبع االمفروض ان ده اخر يوم ليك ف النهايه بقولك انت كنت ضيف خفيف جدا بجد وربنا يوفقك ويوفق الجميع

كله يدخل مــحـــمــد عبدالرؤوف على كرسى الاعتراف " قرب قرب قرب "
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2