منتدى تمريض المنصورة
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Aa55a064e87af3a1c95a160d88272b425g
منتدى تمريض المنصورة
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Aa55a064e87af3a1c95a160d88272b425g
منتدى تمريض المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول
*بسم الله الرحمن الرحيم * اهلا وسهلا مرحبا بكم فى منتدى تمريض المنصورة* *منتدى تمريض المنصورة يرحب بجميع الزائرين* الاعضاء الكرام والزائرين هذا المنتدى انشىء من اجل خدمة الجميع فمعامن اجل نشاطه وتقدمه نشارك باالردوالمشاركة فى الموضوعات والمسابقات* للشكاوى من الزائرين يرجى كتابتها فى قسم الشكاوى الخاص فى المنتدى*اشترك الان فى صفحة المنتدى على الفيس بوكfuturestars وكون معنا دائما *
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حفل توزيع الحاسبات اللوحية على الطلبة المتفوقين في جامعة بنها
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالخميس نوفمبر 28, 2013 11:38 am من طرف رهواندا

» مبادرة مصر اولا المبادرة المثالية
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 20, 2013 9:45 am من طرف رهواندا

» دورات تدريبية لتوصيف البرامج وخرائط بنوعية بنها
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 13, 2013 11:40 am من طرف رهواندا

» حفل خريجين كلية الاداب قسم اللغة الفرنسية وافتتاح مبادرة بداية
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 11, 2013 11:35 am من طرف رهواندا

» هام لجميع الطلبة بالكليات بجامعة بنها
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالإثنين مايو 27, 2013 11:15 am من طرف رهواندا

» Pharmacology Questions ..الحق معانا
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 19, 2012 6:33 pm من طرف the death blow

» Nursing role of medication
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 19, 2012 6:29 pm من طرف the death blow

» حملة الدفاع عن هوية مصر الاسلامية
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالأربعاء مارس 14, 2012 12:14 am من طرف eng.mirooo

» هل تعلم؟.....معلومات طبية قيمه جدا
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالخميس مارس 08, 2012 3:34 pm من طرف أم معتز

» زوج مخنوق جداااا
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالسبت ديسمبر 17, 2011 5:02 pm من طرف eng.mirooo

» جراحة Disphgia
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 31, 2011 10:43 pm من طرف المصري

» محاضرة الفارما
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 31, 2011 10:40 pm من طرف المصري

» تمريض
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 31, 2011 10:33 pm من طرف المصري

» سؤال هااام جدا
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالسبت أكتوبر 15, 2011 5:53 pm من طرف براءة

» رساله لجميع الأعضاء
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالخميس أكتوبر 06, 2011 4:06 pm من طرف the death blow

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

النساااااااااء قادمون مع ام سيد ....

عود ريحان
paradise flower
Banota Baskota
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Banota Baskota
مشرفة منتدى حواء والقسم الترفيهى والمسابقات
Banota Baskota

النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Qatarw.com_767381622
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... 426850164
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... 9

النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Empty
مُساهمةموضوع: النساااااااااء قادمون مع ام سيد ....   النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 21, 2010 10:28 pm

ازيكو ياجماعه ؟: انا عملت الموضوع ده بناء علي التشريد اللي ملاحق البنات في كل حته.... والموضوع ده في الحقيقة عبارة عن ندوة هتلقيها علينا الاستاذة الدكتورة الاسطي " ام سيد " رئيسة حركة " قطيعه تقطع الرجالة وسنينهم "
السيد........النساء قادمون

والندوة دى هتكون فى استضافة ام سيد والميكروفون مع علياء

علياء : اتفضلي يا " ام سيد ".

بسم الله الرحمن الرحيم

الي كل فتاه وكل امراة وكل وليه .. متزعليش ولا تقهري نفسك يا ختي الرجالة ملهومش لازمة مالست يا حبة عيني بتشتغل وتشقي وتتعب وتربي العيال وتربي جوزها وياريته عاجب لا وبتاخد علي دماغها كمان ..... وكل شوية يقولوا الست مكانها البيت و المفروض متشتغلش
ماهي لو قعدت في البيت المحروس جوزها مش هيلاحق مصاريف البيت .. يبقي المفروض نقضي عليهم ونخلص ....!!!

واحدة ست كانت بتقشر البطاطس وبعدين حطيت الصينية علي جنب ورفعت ايديها .....
علياء : في واحدة ست عايزة تسال
ام سيد : اتفضلي يا ختي . ميييييييين ام حماده , ازيك يا وليه ؟ مبتبانيش ليه ؟ وازي جوزك وعيالك ياختي ؟

ام حمادة : كويسين ياختي . حمادة نجح وخد الدابلون
ام سيد : مبروك
ام حمادة : الله يبارك فيكي ....... انا كنت عايزة اقول ان ياختي ضل راجل ولا ضل حيطة

ام سيد : اترزعي يا وليه جتك نيلة عليكي وعلي اللي يعرفك
لا ياختي ضل حيطة علي الاقل الحيطة لا بتشخط وتزعق عمال علي بطال ولا متجوزاكي عشان الاكل وبس هم الرجالة كده همهم علي بطنهم امال بيقولو اقرب طريق لقلب الراجل معدته ليه والتليفزيون هرينا اعلانات سمنه وزيت ليه ...؟ عشان عارفين اللي فيها ....

تصفيق حار لام سيد

واحدة تانية رفعت ايديها بنوته كده صغيرة ومسلوله تتشاف بالعافية من النوع اللي يخنق من كترة الرقة الزايدة ....
علياء : في مداخلة تانية

ام سيد : اتفضلي يا عسل

الرقيقة : بصراحة يا طنط انا تعبت . كل ما اتخطب لواحد يسالني انتي انتي هبيتي قبل كده يا هبيبتي ولما اقوله اه يتغير ويتنرفز زي ما اكون ارتكبت كريمة .
مبقتش عارفة ارد بعد كده باه ولا لا

ام سيد : لا يابنتي لا كريمة ولا حاجة هم الرجالة كده لازم يسالو السؤال الساذج ده
البت بتبقي شاحطة وفي العشرين واستحالة متكونش اعجبت ابدا بحد ...بس عشان الباب اللي يجيلك منه الريح سده واستريح
تقوم قيلاله " ابدا يا حبيبي " خلاص بقي ابلعها واسكت
يقولها لا مش مصدق مش معقول يا حبيبتي عمرك ما حبيتي قبل كده ؟
يادي النيلة : تقوم البت تنسحب من لسانها وقيلاله اعجبت بجاري... بزميلي في الكلية. بعم جمعه بتاع الترمس
يقوم قالب الدنيا علي دماغها
طب بتسال من الاول ليه ....؟
انت هتحاسب البت علي تجارب حب وهمية من طرف واحد تجارب عبيطة يومين وتنسي وبعد كده البت تحتقر نفسها معقول انا كنت بحب المعفن ده ..!!
بقولك ايه يا حلاوتهم بعد كده لو سالك قوليلو انت الحب الكبيييييييير وانت بابا وماما وانت انور مجدي وانت اول حب في حياتي

واحدة تانية كانت قاعده علي 3 كراسي لوحدها ماشاء الله طن ونص رفعت ايديها انا افتكرت ان ده مش دراع دا واحدة قاعده علي كتفها .....
علياء : في مداخلة من مجموعه سيدات
ام سيد : ايوة يا مدامات
المدامات : لا انا انسه
الانسات : انا احترت يا ام سيد مبقيتش عارفة الرجالة بيحبو التخان ولا الرفيعين واحد يقولي انا بحب التخان ضلفة باب اروح اتخن الاقي واحد تاني يقولي النا بحب العود الفرنساوي معرفش اخس تاني ..... انا احترت خلااااااااااص

ام سيد : يا بت الرجالة صنف نمرود تلاقي واحد يبص ويبحلق في التخان لكن هو بيحب الرفيعين وهيتجوز واحدة رفيعه وواحد تاني يبص للرفيعه وهو بيحب التخان ... متخفيش سوقك ماشي
ام سيد في سرها : ابقي قابليني لو اتجوزتي

واحدة تانية باين عليها الحزن ورفعت ايديها

ام سيد علي طول : اتفضلي ياختي فضفضي
الحزينة : انا احترت يام سيد خطيبي كل شوية يعجب بواحدة شكل ويخوني ويعلق صحباتي انا احترت والمشكلة اني بحبه وتعيط .....

ام سيد : لا يابت بلاش كده ياكبدي يا بنتي قال يا مامن الرجال يا مامن الميه في الغربال ملهمش امان الواحد من دول بيبقي واقف مع خطيبته ولا مراته وعينه هتخرج من كترة البص علي اللي رايحة واللي جاية المصيبة ساعت بتبقي معاه قمر ويبص لواحده معفنه اللي خلي نور الشريف يطلق بوسي بعد 33 سنه جواز وحب هيخلي خطيبك يدوملك المصيبة ان الراجل يفضل يتفرج طول الليل علي القنوات الفضائية والمذيعات والستات ويقارن ويبص لمراته بارف كده يعني انت متجوزها كده ولاهي اللي متجوزة حسين فهمي ياخي ما الحال من بعضه ولا هو تنطيط علي الفاضي
بقولك ايه ؟ لو اتخنقتي من خطيبك اوي وفضل علي الحال ده اديني نمرته وانا اخلي نص بنات مصر يشتغلوه .........

رجب ......... حوش صاحبك عني .......... رجب

دي نغمة موبايل ام سيد

ام سيد : الووووووووووووو ميييييييييييين ؟
ابو سيد : انتي فين يا وليه ؟
ام سيد : انا ......انا ...........انا في جروب مستر اكس ؟
ابوسيد : ميييييييين ؟
أم سيد : اكس يابوسيد بقولك اكس
ابوسيد: وكمان بتقابلي رجالة
ام سيد: ده الجروب يابوسيد
ابوسيد: انا يا وليه مش محرج عليكي تطلعي برة من غير اذني ؟ انتي طالق ......
ام سيد تعيط وتمشي

علياء : هو في ايه ؟ ام سيد .........ام سيد .........الظاهر ان ام سيد في ظروف متوترة شوية ........
شكرا للحضور ......... الندوة انتهت

اظن كده اتاكدتم ان العمليه شغاله نار

يارب يعجبكم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: النساااااااااء قادمون مع ام سيد ....   النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 21, 2010 10:47 pm

هههههههههههههههههههههههه

والله راجل يا أبو سيد

ورينا هتعملى إيه يا أم سيد

أما أنتى يا بنوته شكرا ليكى

تقبلى مرورى وتقديرى على موضوعاتك المميزه
paradise flower
الكبيرة أوى
الكبيرة أوى

مُساهمةموضوع: رد: النساااااااااء قادمون مع ام سيد ....   النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 21, 2010 11:00 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

جاااااااااااااااااااااااااامد يا ام سيد

اقصد يا ايمي

تمام يا باشا

تسلم اديكي
https://futurestars.yoo7.com
Banota Baskota
Banota Baskota

النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... 426850164

مُساهمةموضوع: رد: النساااااااااء قادمون مع ام سيد ....   النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 21, 2010 11:19 pm

ميرسى اووووووووووى ليكوا ياجماعة ,,,,,, واتمنى اكون عند حسن ظنكوا

**** وانت يا محمد نورتنى وتشرفنى والله *****

شــــــــــــــــــــــــــكــــــــــــــــــــــــــرا
عود ريحان
عضو محترف
عضو محترف
عود ريحان

النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... HzF54396
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... 55

مُساهمةموضوع: رد: النساااااااااء قادمون مع ام سيد ....   النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 21, 2010 11:24 pm

هههههههههههههههههه
حلو اوى يا قمر
ميرسيى على المجهود الرائع
eng.mirooo
برنسيسة المنتدى و مشرفة القسم العام والاسلامى
برنسيسة المنتدى و مشرفة القسم العام والاسلامى
eng.mirooo

النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... 28
النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Jb12869108981

النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Wesaam-guse-active

مُساهمةموضوع: رد: النساااااااااء قادمون مع ام سيد ....   النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 21, 2010 11:56 pm

هههههههههههههههههه
تسلم ايدك يا ام سيد
ضى القمر lolo
قمر المنتدى ومشرفة الفرقة الثانية
قمر المنتدى ومشرفة الفرقة الثانية
ضى القمر lolo

النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Aaaaa11

النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Wesaam-guse-active

مُساهمةموضوع: رد: النساااااااااء قادمون مع ام سيد ....   النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 24, 2010 6:57 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله انا مع ام السيد الرجاله مش بيعجبها حاجه خااااااااااااااااالص
تسلم يا ايمى
love dream

love dream

مُساهمةموضوع: رد: النساااااااااء قادمون مع ام سيد ....   النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 24, 2010 12:24 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
zezemohamed

zezemohamed

مُساهمةموضوع: رد: النساااااااااء قادمون مع ام سيد ....   النساااااااااء قادمون مع ام سيد .... Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 24, 2010 12:30 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حلوه اووووووووووووووووي ام سيد دي

النساااااااااء قادمون مع ام سيد ....
صفحة 1 من اصل 1